Re: matka

From: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: matka
Date: Wed, 17 Sep 2003 23:21:52 +0200
Sender: j...@p...onet.pl@pa180.biezanow.sdi.tpnet.pl

Wyczytalem w <bkahhg$r63$1@atlantis.news.tpi.pl>, ze r...@p...fm
twierdzi...

|Oczywiście, że można. Ale jedzenie sześciodniowego chleba to średnia
|przyjemność. Podobnie np. sześciodniowych śliwek. Że o twarożku nie wspomnę.

Oswiadczam, ze jesli jadam chleb, to tylko taki "wielodniowy", chleb
kupujemy nawet rzadziej niz raz na tydzien.
Co do sliwek i innych owocow, przechowywane w lodowce nie sprawiaja
zadnych problemow, a teraz i tak Asia kupuje czesto, bo chce i ma czas.
Jakby nie miala to bysmy kupowali rzadko i trzymali w lodowce.

Przetwory mleczne, lacznie z twarozkiem da sie przechowywac w lodowce
przez 5-7 dni. Aha, smietany nie uzywam wiec nie wiem.

|A o której Twoi rodzice wracali z pracy? Stawiam na okolice 16.00.

Mama wracala roznie, poniewaz pracowala w szkole na wsi - wyjazd o 7.10
(z dworca wiec z domu wczesniej), a powroty czasem 15-16, czasem 18-19,
tak mniej wiecej pol na pol.
Tato wracal kolo 17.

Poza tym o czym tu mowimy? przeciez pisze wlasnie ze nie robili
codziennie obiadow. tylko tak ze 3 w tygodniu, z czego jeden wypadal w
sob/niedziele. Reszta dni - odgrzewane.

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!