Re: medycyna niekonwencjonalna; pomoc!

Data: 2002-08-07 16:36:05
Temat: Re: medycyna niekonwencjonalna; pomoc!
Od: "Jakub Miśkiewicz" <o...@p...onet.pl>

Użytkownik "borkon" <b...@a...de> napisał w wiadomości
news:3d5134a1_2@news.arcor-ip.de...
> Tajk wspaniale rozpispisujesz sie o tym jak to lekarze uratowali Ci
> zycie..szczescie dla Ciebie

Nie rozpisuję się, stwierdzam fakty.

i chwala dla tych lekarzy...a wlasciwie to nie
> chwala..bo przeciesz to ich zawod pomagac innym ..biora za to pieniedze..i

Pieniądze, powiadasz... Ci, którzy mnie leczyli, ledwo koniec z końcem
wiążą. Nie gadaj o pieniądzach w polskiej służbie zdrowia, narażasz się na
śmieszność.

> skladali przysiege Hipokratesa...

Owszem, i robią, co mogą. Jednak nauka ma swoje ograniczenia, nie spotkałam
lekarza, który twierdziłby, że wszystko da się wyleczyć. Otóż nie da się. Z
prośbą o cuda to do Pana Boga. I tu wkraczają szarlatani, bo łatwo jest
nadużywać ludzkie zaufanie w sferze niemierzalnej....

> Ale ja moge przytoczyc szereg przykladow gdzie lekarze popelniali
> kardynalene bledy w sztuce lekarskiej wprowadzajac ludzi do grobu i w
> dodatku tych korzy probowali dociekac swoich praw mieszali z blotem (
> mniejwiecej takim wspanialym jezykiem jaki Ty uzywasz).

W każdym stadzie zdarzają się czarne owce. Przykłady błędów są nagłaśniane,
to fajny, nośny temacik na wieczorne niusy. Znakomita większość lekarzy po
cichu dobrze robi swoją robotę, o tym już się w Wiadomościach nie trąbi.
Zachowaj proporcje. Statystycznie rzecz ujmując (może masz wiarygodne
dane): jak wielu skutecznych znachorów przypada na ... powiedzmy 1000
"skutecznych" lekarzy? Jeśli nie masz takich danych, danych mierzalnych, to
nie dyskutuj.

J.

> Użytkownik "Jakub Miśkiewicz" <o...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości