mega roztargniony 7-latek - norma ?

11. Data: 2009-09-11 11:04:03

Temat: Re: mega roztargniony 7-latek - norma ?
Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
news:h8d8us$2u8u$1@news.mm.pl...

> [...]
> problemy z koncentracją, tylko problemy te wywołują nieodpowiednie metody
> nauczania przez ww. kobietę, więc to od tej strony powinnaś ugryźć.

> Nie możecie jej po prostu zmienić? U nas kiedyś tak właśnie rozwiązaliśmy
> problem nauczycielki (notabene też angielskiego), która z dziećmi I, II i
> III roczników podstawowych pracowała jak z licealistami, czyli po prostu
> "leciała z materiałem", nie bacząc na to, czy ktoś coś zanotował,
> zapamiętał, zrozumiał. I również była niereformowalna i nie uznawała
> żadnych rozmów, dyskusji, kompromisów. Po rozmowie całej grupy rodziców z

masz rację, w przyszłym tygodniu i tak zaplanowałam wybrac sie do szkoły i
porozmawiać.
Może ktos mi jeszcze powie czy to pisanie na angielskim od pierwszych dni
nauki w pierwszej klasie jest konieczne/wymagane?
Na etapie edukacji wczesnoszkolnej jest nauka liter, a na angielskim po
drugich zajęciach Pani wymaga zapisu słownego nazw kolorów.

Monika

12. Data: 2009-09-11 11:04:39

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci

> lekarstwa 7 latkowi powinni dawac rodzice. Po zakupy tez go wczesniej
> nie posylalismy. A buty i ubranie zdejmowal i wieszal/odkladal tam
gdzie
> ich miejsce

Dla mnie wszystko jasne. Moja 5-latka _ma_przypominac_mi_ ze trzeba
wziac lekarstwo a nie brac je sobie sama. W sklepie ma mi przypomniec,
ze jeszcze nie wlozylysmy do koszyka chleba, puzonu albo pasty do
butów, której kupienie ustalilismy wczesniej w domu, co nie oznacza, ze
_idzie_sama_po_zakupy. Ot, takie niebolesne cwiczenie pamieci,
wyrabiajace obowiazek zapamietywania rzeczy, które po prostu trzeba
zapamietac, a które nie wiaza sie z przyjemnoscia.

13. Data: 2009-09-11 11:14:12

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Może ktos mi jeszcze powie czy to pisanie na angielskim od pierwszych dni
> nauki w pierwszej klasie jest konieczne/wymagane?

Wydaje mi sie, ze zdecydowanie za wczesnie za takie wymagania.

> Na etapie edukacji wczesnoszkolnej jest nauka liter, a na angielskim po
> drugich zajęciach Pani wymaga zapisu słownego nazw kolorów.

Pani jest chyba zaburzona.
Iwona

14. Data: 2009-09-11 11:16:38

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Może ktos mi jeszcze powie czy to pisanie na angielskim od pierwszych dni
> nauki w pierwszej klasie jest konieczne/wymagane?

To że wymaga tego ta pani, nie oznacza że jest to wymagane przez podstawę
programową.
Ja bym naświetliła problem wychowawczyni.

> Na etapie edukacji wczesnoszkolnej jest nauka liter, a na angielskim po
> drugich zajęciach Pani wymaga zapisu słownego nazw kolorów.

Mój przez 1 klasę z angielskiego zapisał może połowę zeszytu. Większośc
robili w ćwiczeniach i książce.

Sylwia

15. Data: 2009-09-11 11:25:53

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:h8db9u$5gt$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Wydaje mi sie, ze zdecydowanie za wczesnie za takie wymagania.

> Pani jest chyba zaburzona.
> Iwona

sama nie wiem jak mam z tą kobietą rozmawiać, ona uczy moje obie dziewczyny,
nie chałabym aby na któreś sie to źle odbiło

Monika

P.S. Wczoraj zupełnie przypadkiem wpadło mi w oczy/uszy nagranie - bajeczka
"Królewna Marchwka I" znasz to? :-)

16. Data: 2009-09-11 11:32:25

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Wczoraj zupełnie przypadkiem wpadło mi w oczy/uszy nagranie -
> bajeczka "Królewna Marchwka I" znasz to? :-)

:-) Nie znam. Fajne?
Iwona

17. Data: 2009-09-11 11:34:19

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:h8dcc6$bes$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
>
> :-) Nie znam. Fajne?
> Iwona

sama oceń http://chomikuj.pl/WIKI-KONIE?fid=13439230

Bajki+Gry+Gify / słuchanie - mp3 / Królewna Marchewka

nam się podobało :-)

Monika

18. Data: 2009-09-11 12:25:12

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

MONI|<A <moni| pisze:

> [...]
> Na etapie edukacji wczesnoszkolnej jest nauka liter, a na angielskim po
> drugich zajęciach Pani wymaga zapisu słownego nazw kolorów.

"Nasza" pisze nazwy na tablicy. Ale nie ściera drugą ręką ;-) , wszystko
zostaje aż do przerwy.

Marzena

19. Data: 2009-09-11 13:41:13

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka <...@a...com> napisał(a):

> [...]
> wyrabiajace obowiazek zapamietywania rzeczy, które po prostu trzeba
> zapamietac, a które nie wiaza sie z przyjemnoscia.

srednio sie mi wydaje i nie takie jasne, ze akurat takie cwiczenia pomoga w
pamietaniu, zeby wziac kurtke ze szkoly. To ostatnie predzej swiadczy o
jakims rozkojarzeniu, stresie, a nie o zwyklym braku pamieci o liscie rzeczy
do zrobienia.

i.

20. Data: 2009-09-11 17:06:25

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:
> Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
>
> Nowe miejsce, nowe obowiazki, trzeba wiele rzeczy ogarnac. Moja
> (zerowka, niecale 6 lat) tez kiedys zapomniala o plecaku. Spod domu
> niemal musialysmy zawracac.

Phi. Wtorek prosto ze szkoły na imprezę urodzinową do kolegi. Matka
wpada na genialny pomysł- zostaw dziecko wszystko w szkole nie będziemy
tego dźwigać. Jutro przywieziemy to co potrzebne na zajęcia i do domu
potem weźmiemy wszystko razem.
I tak się stało następnego dnia w siatce przywieźliśmy wszystko co
potrzebne. Po zajęciach do domu. W domu do zadań. Ale ja nie mam
historii, ale ja nie mam polskiego, religii ;(
No tak matka wypakowała we wtorek książ, schowała do swojej szafki i
jakoś w środę nie przyszło do głowy, że je mieliśmy zabrać do domu.
Następny poranek był ciężki, wczesna pobudka, i dalej na 7.00 do szkoły
i dziecko odrabiało rano zadania domowe w książkach, których nie było w
domu. Miał szczęście, bo akurat jemu pani z historii sprawdziła i dostał 5.
Więc co się dzieciom dziwić,że roztargnione... Moje ma po kim, może inne
też :)

--
waruga_e

[OT] szukam jednej pozycji...
tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach
[przedszkole] epizod drugi
[przedszkole] jak zareagować?
[OT] warszawska randka w ciemno