tulipanowiec(?), problem

21. Data: 2004-05-20 07:13:58

Temat: Re: migdalek, problem
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c8gjni$7cg$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Kto wie, może wrócą czasy, gdy cytryny
> były w sklepach tylko przed świętami ?

Dla mnie wróciły - z tą różnicą, że cytrynę zastąpił pigwowiec. W tym
sensie czas zbiorów pigwowca to święta :)))

Pozdrawiam
Ewa

22. Data: 2004-05-20 09:22:04

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa wrote:

> Moze zrob przy okazji zdjecie. Tez zrobie Ci fotke samej teraz
> rosliny, lisci itp. Wylkuczysz, albo potwierdzisz migdalka :)

jeśli byś mogła, to byłoby wspaniale.

moon

23. Data: 2004-05-20 09:27:29

Od: "Jerzy Oreszczuk" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

24. Data: 2004-05-20 09:35:34

Od: "Jerzy Oreszczuk" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon <r...@w...pl> napisał(a):

> A liście ma takie drobne, podobne do liści moreli.
> Już myslałem, że z "dzika" odrasta, ale on nigdy nie przemarzł.
> Ki diabeł?
>
> moon

Witam
A ja swoje:
To zapewne kiedyś był migdałek szczepiony na ałyczy,(to najpospolitszy
sposób rozmnażania migdałków) ale obmarzł/zamarł/wyłamał się i została
śliwka. Teraz już mu nawet kadzidło nie pomoże. :(
Pozdrawiam
JO

25. Data: 2004-05-20 12:17:20

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Oreszczuk wrote:

> [...]
> najpospolitszy sposób rozmnażania migdałków) ale
> obmarzł/zamarł/wyłamał się i została śliwka. Teraz już mu nawet

Jestem prawie na 100% pewny, że to chyba własnie się stało.
Sprzedali już taki "odrost z dzika".
Cholera. Idę po łopatę!
:/

moon

26. Data: 2004-05-20 17:02:08

Temat: Re: tulipanowiec(?), problem
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message

> [...] poniewaz to drzewo, kwitnie w dojrzalym wieku.

Sam fakt, ze to drzewo, nie oznacza, ze musi kwitnac po dwudziestu latach.
Tulipanowiec akurat tak ma ale nie z powodu, jaki podajesz.
Orzechy i np. surmie kwitna wczesniej, a to przeciez tez drzewa.

Pozdrawiam,
Bpjea

27. Data: 2004-05-20 20:00:15

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Jestem prawie na 100% pewny, że to chyba własnie się stało.
> Sprzedali już taki "odrost z dzika".
> Cholera. Idę po łopatę!
hehe
i z ta lopata na tego
co Tobie to sprzedal
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

28. Data: 2004-05-20 20:10:43

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea
>

> Czy da sie tulipanowca rozmnazac inaczej niz znasion?A te bardzo
slabo kielkuja.Probowalem ukorzenic pedy ,nie udalo sie.
Mirzan

29. Data: 2004-05-20 20:42:20

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Sam fakt, ze to drzewo, nie oznacza, ze musi kwitnac po dwudziestu latach.
> Tulipanowiec akurat tak ma ale nie z powodu, jaki podajesz.
> Orzechy i np. surmie kwitna wczesniej, a to przeciez tez drzewa.

Ok, uproscilam nieco. Ale raczej wiekszosc drzew z siewu kwitnie pozno

Elfir

30. Data: 2004-05-21 15:54:52

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon <r...@w...pl> napisał(a):
> Jestem prawie na 100% pewny, że to chyba własnie się stało.
> Sprzedali już taki "odrost z dzika".
> Cholera. Idę po łopatę!
> :/

A nie lepiej zaszczepić go od nowa?