Re: migrena +marnące nogi

Data: 2003-12-22 21:55:16
Temat: Re: migrena +marnące nogi
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl>

Użytkownik "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> napisał w
wiadomości news:bs4905$saq$1@topaz.icpnet.pl...

> Zatem cytuje:

> Natomiast jeśli napady masz często (więcej niż 2 w miesiącu), to może
> warto by było zastanowić się nad profilaktyką napadów... Porozmawiaj z
> neurologiem, który Cię prowadzi...

Tylko nie oczekuj że leczenie profilaktyczne od razu zadziała... Ja
próbowałam kilku terapii (oczywiście przepisanych przez lekarza) i
dopiero 7 z rzędu lek mi pomógł. Każdy z nich stosowałam co najmniej pół
roku. Od 4 miesięcy jestem szczęśliwą posiadaczką (o ile można w tym
przypadku o szczęścio pisać...) jednej migreny miesięczne (a miewałam po
dwie "trzydniówki" w tygodniu, potem bóle z odbicia, po lekach i jakies
inne objawy typu zawroty głowy itp). Właściwie teraz oprócz jednej
migreny (ból głowy, mdłości nadwarażliwośc na hałas, zapach, światło,
drętwienie kończyn i zaburzenia widzenia i mowy) miewam czasem zawroty
głowy (i co dziwne zaczęłam mieć aure - choć wcześniej miałam ataki bez
objawów zwiastunowych - ale bez późniejszego bólu głowy...?). Tabletki
odstawiałam bardzo powoli, aż w końcu przestałam je brać. Teraz, ten
jeden atak to kwestia zakupu imigranu, odleżenia jego efektów ubocznych
do wieczora i nadzieja że następny atak dopiero za miesiąc. Bardzo
pomógł mi dr. Czapiński (Kraków), chociaż "trafiony" lek przepisał mi
internista-migrenik.
Przyznam, że pozostał mi uraz, i jeśli tylko zaczynam się źle czuć
(ciężko wyjaśnić na czym to złe samopoczucie polega) to od razu biorę
sobie aspirynę migrenową - jak na razie to działa.
Warto iść po poradę do dobrego neurologa, bo życie bez (lub prawie bez)
migreny to życie szczęśliwe...:-)
A, i żadnej diety nie stosowałam, cały czas odżywiam się tak samo, czyli
niezdrowo (mało mięsa, dużo warzyw i potraw mącznych).
;)
I jeszcze biorę bilobil od trzech miesięcy prawie - nie wiem czy to ma
jakis wpływ na bóle glowy ale wolę zaznaczyć.

--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02