Re: milosc od pierwszego wejrzenia-a to inna sprawa

Data: 2006-10-26 12:55:15
Temat: Re: milosc od pierwszego wejrzenia-a to inna sprawa
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl>

Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:ehqa5m$4td$1@inews.gazeta.pl...

> bo mam ich nadmiar w otoczeniu ;-)) Poza tym sama widzę śmieszność naszych
> zachowań ;-)

Z tymi babami to jest wogóle ciekawa sprawa. Gdy rozmawiam z jakąś
przedstawicielką płci odmiennej ujeżdżając na baby - to z reguły zawsze
spotykam się aprobatą takiego ujeżdżania. Niby coś tam wtrąci taka na
obronę, tudzież żartobliwie odpowie w konwencji "wojny płci" - jednak mimo
wszystko wyczuwam aprobatę :) Znaczy że co, myśli sobie, że jak mówie jej że
baby sa naprzykład głupie - to jej za babę nie uważam ? :) Babska logika -
tfu - nakręciłem się :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.