mistrzostwa polski w grylowaniu - wróciłem, hehe

1. Data: 2002-05-27 08:23:35

Temat: mistrzostwa polski w grylowaniu - wróciłem, hehe
Od: "Extravirgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Heja! Kochani!

Wróciłek z "mistrzostw polski w grylowaniu z tszecim kóchażem Rzeczpospolitej
maciejem kuroniem", eh....
hehe
za kilka chwil napisze - jak chcecie oczywiście, jak było...

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-27 08:56:36

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> za kilka chwil napisze - jak chcecie oczywiście, jak było...

no to sie nie kryguj jak panna do ktorej przyszedl kawaler w zalotach, tylko
pisz

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-05-27 09:35:19

Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> no to sie nie kryguj jak panna do ktorej przyszedl kawaler w zalotach, tylko
> pisz

Heja!
No co Ty???
Pokrygować się troszKu nie można???
Ja uwielbiam sie krygować jak panna, co to na wydaniu, co to chce a nie wie
czy może...
No, byłem na tym grylowaniu.
W największym skrócie?
- wygrali ci, co musieli wygrać
- regulamin jest po to by zachować pozory "konkursu"
- jak zapomniec o tym, ze to niby "konkurs" to zabawa może byc przednia - w
sumie zrobilem okolo 40-50 porsji jedzenie, ktore poszlo "w publicznosc"
- produkty, ktore otrzymalismy do grylowania byly tak marnej jakosci, ze
szkoda o tym pisac
- organizacja imprezy - okolo 3+
- tak na prawde na 5 druzyn "amatorskich" na prawde amotorskie byly dwie -
czyli ja i bardzo fajowa zaloga ze Śląska - robili cudeńka - łososia
zapiekanego w jabłku, pociągi z faszerowanych zeimniaków kaszanką, cebulę
pieczoną w midzie i takie tam wynalazki - ja bym im dał I miejsce - ale
pierwsze miejsce otrzymali kolesie z brylantyną na włosach i złotymi
łancuchami - znaczy się producenci grylów, na których odbywałao sie
pieczenie, fajowe, co nie?
- wśród "profesjonalystów" I miesjce zajął ... hotel jan III sobieski - niby
nic dziewnego, nieprawdaż??? - tylko, że przewodniczącym
żiri "profesjonalystów" był... dyrektor tej restauracji...
i takie tam jeszcze, nie warto pisać.
A ja żech był odrobinę naiwny, że warto się postarać troszku i przygotowac
coś pysznego, by mieć szansę - ale żem zmeiniła zdanie rano, jak "wydawano
produkty" - połowa profesjonalystów od razu fajtnęła je do kosza - znaczy się
postąpiono zgodnie z regulaminem, który nakazywał używanie dostarczonych
produktów przez organizatora. itd....
Jako, ze wybierajac sie na taka impreze, trzeba sie liczyc z na prawde duzymi
kosztami [organizator poza noclegiem i podstawowymi rzeczami - bardzo marnej
jakości] nie zapewnia nic, zdecydowanie odradzam Wam uczestniczenie w nich -
kilka stowek to bezwzględne minimum na druzyne na podstawowe rzeczy.

Generalnie jest to piknik, na którym się świetnie bawiłem - to cudowne karmić
ludzi!!! I za darmo do tego!!! Bardzo mi sie podobało.
Kaziemierz Dolny to prześliczne maisteczko!
Byłem pierwzy raz - wspaniałe domki i miejsca dos spacerów.

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-27 09:55:03

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

Extra Virgine wrote:
> No, byłem na tym grylowaniu.
> W największym skrócie?
> - wygrali ci, co musieli wygrać
> - regulamin jest po to by zachować pozory "konkursu"
[ciach]
> [...]
> pierwsze miejsce otrzymali kolesie z brylantyną na włosach i złotymi
> łancuchami - znaczy się producenci grylów, na których odbywałao sie

a co oni takiego serwowali?

> [...]
> nic dziewnego, nieprawdaż??? - tylko, że przewodniczącym
> żiri "profesjonalystów" był... dyrektor tej restauracji...

Nic dodac, nic ujac. Podobnie jak na zawodach sportowych, gdzie punkty
przyznaja - np. lyzwiarstwo

> [...]
> znaczy się
> postąpiono zgodnie z regulaminem, który nakazywał używanie

Ja tam chocby dla zasady zaprotestowalabym

[ciach]

> [...]
> Kaziemierz Dolny to prześliczne maisteczko!
> Byłem pierwzy raz - wspaniałe domki i miejsca dos spacerów.

I to chyba najwieksza zaleta Twojego wyjazdu. Mysle, ze odtad czesciej
bedziesz nawiedzal Kazimierz :-)
Barbara

1. Data: 2002-05-27 10:15:36

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

(ciach)
>W największym skrócie?
(ciach)

a Grzesiu powiedz no ja Ci smakowo wyszlo...........i co ludzie
na to mowili ?

AgataW

1. Data: 2002-05-27 10:19:53

Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW <a...@g...com.pl> napisał(a):

> a Grzesiu powiedz no ja Ci smakowo wyszlo...........i co ludzie
> na to mowili ?

Heja!
"Dla ludzi" zrobiłem karkówkę, żeberka, boczek oraz kaszankę i kiełbaski. Do
tego były pieczone ziemniaki z dwoma sosami i grzanki oraz sałatki. Ludzie
mówili: czy mogę dostać jeszcze jedną porcję, jak się to robi i dlaczego tak
mało...
;-)
Żeberka mi wyszły na prawdę cudowne. Karkówka niezła. Boczek, no cóż, był tak
tłusty, ze nie miałem osobiście ochoty spróbować.
Aha - "szacowne żiri" zeżarło mi połowę żeberek.
A inne ekipy - druga na prawde amatorska [co bym im dał I miejsce] oraz kilka
małych resturacji z okolic - byli bardzo zawiedzeni [do kilka nie przyszło
nawet żiri na testowanie!!!] i generalnie było im chyba smutno, że tak to
wszystko wyszło.

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-27 10:23:37

Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) napisał(a):

> a co oni takiego serwowali?

Nie wiem - publiczności a tym bardziej konkurencji nie mieli przyjemności
poczęstować. Za to blask z brylantyny bił ogromny....

> Ja tam chocby dla zasady zaprotestowalabym

Ja nie - szybko sie zorientowałem o co chodzi.
Żal mi tylko tylki kilku ekip, które na prawde się przyłożyły....

> I to chyba najwieksza zaleta Twojego wyjazdu. Mysle, ze odtad czesciej
> bedziesz nawiedzal Kazimierz :-)

Aha!
A czy Ty może właśnie z tego urokliwego miejsca pochodzisz???

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-27 10:42:10

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

Extra Virgine wrote:

> [...]
>
> Ja nie - szybko sie zorientowałem o co chodzi.
> Żal mi tylko tylki kilku ekip, które na prawde się przyłożyły....

O ile sie nie myle, to w naszej grupie jest chyba ktos z prasy???
Moze by tak dalo sie namowic tego 'ktosia' na recenzje imprezy [na podstawie
wywiadu] ?

> Aha!
> A czy Ty może właśnie z tego urokliwego miejsca pochodzisz???

Z innego urokliwego, czyli Zamoscia.
A Kazimierz znam tez, no i mialam niewatpliwa przyjemnosc znac i bywac w
domu Kuncewiczow :-)

Kiedys musze sie 'zasadzic' na Jasia Wolka, ktory konczyl Liceum Plastyczne
w Zamosciu.
Mam nawet niezle zdjecie najwiekszych urwisow z tej szkolki :-)
Barbara

1. Data: 2002-05-27 11:18:23

Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> O ile sie nie myle, to w naszej grupie jest chyba ktos z prasy???
> Moze by tak dalo sie namowic tego 'ktosia' na recenzje imprezy [na podstawie

Hmhmhm....
Wiesz Basiu... ja jestem z prasy, tak w ogóle...
Nie sądzę by to miało najmniejszy sens...

> Z innego urokliwego, czyli Zamoscia.
Byłek, byłek onegdaj w Zamościu - bardzo, ale to bardzo mi się tam podoba!!!

> A Kazimierz znam tez, no i mialam niewatpliwa przyjemnosc znac i bywac w
> domu Kuncewiczow :-)
Jo tam nie był - mimo, ze mieszkałem w domu dziennikarza - ale byłem w wielu
innych miejscach - następnym razem.

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-27 12:02:18

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

Extra Virgine wrote:

> Hmhmhm....
> Wiesz Basiu... ja jestem z prasy, tak w ogóle...
> Nie sądzę by to miało najmniejszy sens...

Tobie nie wypada, bo brales udzial w konkursie.

A byles moze w Muzeum i w muzeum przy Kolegiacie zamojskiej?
Bo oba sa bardzo interesujace.
To drugie, to malutkie 2 salki [dzisiaj moze juz trzy], gdzie sa
prezentowane dary Zamoyskich [wygrzebane swego czasu prawie ze ze smietnikow
koscielnych (prawde mowie)].
Natomiast frajda z ogladania jest wielka, bowiem chyba nigdzie nie mozna z
tak bliska podziwiac tak pieknych rzeczy [pochwale sie, ja moglam na dotyk].

> Jo tam nie był - mimo, ze mieszkałem w domu dziennikarza - ale byłem
> w wielu
> innych miejscach - następnym razem.

Do Kuncewiczowki do trzeba pod gorke :-)))
Tez kiedys mieszkalam w domu dziennikarza, a i ichni 'wyszynk' zaliczalam
:-), ale to bylo wieki temu...
Barbara

pomysl na krokiety (P)
soczewica
zupa grysikowa
bylo: ciasto z truskawkami, jest: chwale!!!