Re: mistrzostwa polski w grylowaniu - wróciłem, hehe

From: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: mistrzostwa polski w grylowaniu - wróciłem, hehe
Date: Mon, 27 May 2002 09:35:19 +0000 (UTC)

Basia <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> no to sie nie kryguj jak panna do ktorej przyszedl kawaler w zalotach, tylko
> pisz

Heja!
No co Ty???
Pokrygować się troszKu nie można???
Ja uwielbiam sie krygować jak panna, co to na wydaniu, co to chce a nie wie
czy może...
No, byłem na tym grylowaniu.
W największym skrócie?
- wygrali ci, co musieli wygrać
- regulamin jest po to by zachować pozory "konkursu"
- jak zapomniec o tym, ze to niby "konkurs" to zabawa może byc przednia - w
sumie zrobilem okolo 40-50 porsji jedzenie, ktore poszlo "w publicznosc"
- produkty, ktore otrzymalismy do grylowania byly tak marnej jakosci, ze
szkoda o tym pisac
- organizacja imprezy - okolo 3+
- tak na prawde na 5 druzyn "amatorskich" na prawde amotorskie byly dwie -
czyli ja i bardzo fajowa zaloga ze Śląska - robili cudeńka - łososia
zapiekanego w jabłku, pociągi z faszerowanych zeimniaków kaszanką, cebulę
pieczoną w midzie i takie tam wynalazki - ja bym im dał I miejsce - ale
pierwsze miejsce otrzymali kolesie z brylantyną na włosach i złotymi
łancuchami - znaczy się producenci grylów, na których odbywałao sie
pieczenie, fajowe, co nie?
- wśród "profesjonalystów" I miesjce zajął ... hotel jan III sobieski - niby
nic dziewnego, nieprawdaż??? - tylko, że przewodniczącym
żiri "profesjonalystów" był... dyrektor tej restauracji...
i takie tam jeszcze, nie warto pisać.
A ja żech był odrobinę naiwny, że warto się postarać troszku i przygotowac
coś pysznego, by mieć szansę - ale żem zmeiniła zdanie rano, jak "wydawano
produkty" - połowa profesjonalystów od razu fajtnęła je do kosza - znaczy się
postąpiono zgodnie z regulaminem, który nakazywał używanie dostarczonych
produktów przez organizatora. itd....
Jako, ze wybierajac sie na taka impreze, trzeba sie liczyc z na prawde duzymi
kosztami [organizator poza noclegiem i podstawowymi rzeczami - bardzo marnej
jakości] nie zapewnia nic, zdecydowanie odradzam Wam uczestniczenie w nich -
kilka stowek to bezwzględne minimum na druzyne na podstawowe rzeczy.

Generalnie jest to piknik, na którym się świetnie bawiłem - to cudowne karmić
ludzi!!! I za darmo do tego!!! Bardzo mi sie podobało.
Kaziemierz Dolny to prześliczne maisteczko!
Byłem pierwzy raz - wspaniałe domki i miejsca dos spacerów.

pozdr,
nudny grzesio