mleko

101. Data: 2009-06-27 05:16:00

Temat: Re: mleko
Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lekcje odrobiłem
>
> ci sami azjaci chorują, gdy tylko zaczynają pić mleko
>
> vide
>
> japonia dziś
>
> wschodnia europa dziś

Dziś ci sami ludzie oprócz tego że piją mleko to jedzą pizze, hamburgery,
sos Worchsester, tabasco, żyją w tak samo zanieczyszczonym środkowisku,
jedzą takie same ryby skażone rtęcią i kadmem, wdychają takie same spaliny.

Twoja argumentacja jest demagogiczna - równie dobrze mogę podnieść tezę że
Tabasco powoduje SM bo jak cała Azja zaczęła go spozywać to więcej choruje.

MS

102. Data: 2009-06-27 05:18:30

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli o takich rzeczach nie powinno się mówić na grupie medycznej, to już
> nie wiem o czym należy tu wspominać.

Tacy jak ty wciskają to wszędzie nie tylko na sci.medycyna.

Dieta jest ważna, choć moim zdaniem najważniejszy jest umiar a nie to czy
ktoś je mięso czy nie.

Ale pozwól ludziom wybierać - jak ktoś chce żreć to go się nie powstrzyma.
O tym że otyłość i nadmierna ilość kalorii jest złe wie każdy.

MS

103. Data: 2009-06-27 05:22:22

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro medycyna nie zna na wszystko odpowiedzi to skąd Ty to wiesz? Z

Widzę że łatwo ci atakować, samemu udając świętą. Typowe.
Nigdzie nie powiedziałem że wiem wszystko.

Dlaczego wciskasz więc ludziom do diety mleko?

Żeby nie mlieli osteoporozy i krzywych kręgosłupów od diety colowo-chipsowej
paniusiu.

>A Ty wiesz lepiej, bo nie jesteś specjalistą?

Jestem

> Nikogo nie obrażam.

Nie obrażam. A nawet jeśli tak to odebrałaś to guzik mnie to obchodzi, mam
do tego prawo bo lekarz nie musi być święty. Paniała?

MS

104. Data: 2009-06-27 19:21:48

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej S. wrote:

> [...]
>
> Twoja argumentacja jest demagogiczna - równie dobrze mogę podnieść tezę że
> Tabasco powoduje SM bo jak cała Azja zaczęła go spozywać to więcej

to teraz się zastanów, czemu tak gładko łyknąłeś tezy o tym, że spaliny,
ryby z rtęcią, hamburgery i pizze są czynnikami ryzyka, a mleko nie?

ps. pozostają Indie, gdzie ludzie żyją w identycznych warunkach, z tą
różnicą że części z nich religia zabrania spożywania mleka.

105. Data: 2009-06-27 19:23:09

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej S. wrote:

> Dlaczego wciskasz więc ludziom do diety mleko?
>>

> Żeby nie mlieli osteoporozy i krzywych kręgosłupów od diety
> colowo-chipsowej paniusiu.

osteoporoza jest wywołana głównie nadmiarem białka w diecie

tak, takiego właśnie jakie jest w mleku - z którego swoją drogą wapń jest
niemal nieprzyswajalny, na skutek złej proporcji wapnia i fosforanów

ciekawe, ilu osobom już osteoporozę zafundowałeś swoimi "genialnymi" radami.

106. Data: 2009-06-27 19:23:41

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej S. wrote:

> Tacy jak ty wciskają to wszędzie nie tylko na sci.medycyna.

tym zdaniem wypisałeś się na dłuuuugo z grona ludzi inteligentnych.

107. Data: 2009-06-27 21:30:58

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niemal nieprzyswajalny, na skutek złej proporcji wapnia i fosforanów
>
> ciekawe, ilu osobom już osteoporozę zafundowałeś swoimi "genialnymi"

BZDURY. Sio do szkoły.

Męczy mnie już ta nic nie wnosząca dyskusja.

Dla mnie EOT.

MS

108. Data: 2009-06-27 22:16:35

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej S. pisze:

> Dlaczego wciskasz więc ludziom do diety mleko?
>
> Żeby nie mlieli osteoporozy i krzywych kręgosłupów od diety colowo-chipsowej
> paniusiu.

A może całkiem odwrotnie?
http://www.gronkowiec.pl/mleko.html

> Nie obrażam. A nawet jeśli tak to odebrałaś to guzik mnie to obchodzi, mam
> do tego prawo bo lekarz nie musi być święty. Paniała?

Tak, lekarz to święta mleczna krowa ;-)

--
animka

109. Data: 2009-06-27 23:46:10

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> [...]
>
> ps. pozostają Indie, gdzie ludzie żyją w identycznych warunkach, z tą
> różnicą że części z nich religia zabrania spożywania mleka.

Odkąd ludzkość wiele tysięcy lat temu udomowiła bydło to wykorzystuje
mleko. Poważnie myślisz, że niezliczone pokolenia naszych przodków mogły
się tak mylić?

STranger

110. Data: 2009-06-28 00:03:47

Od: PawelM <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odk d ludzko wiele tysi cy lat temu udomowi a byd o to wykorzystuje
> mleko. Powa nie my lisz, e niezliczone pokolenia naszych przodk w mog y
> si tak myli ?
a co innego mieli jeść/pić? jedli i pili to co było, żeby nie paść z
głodu...
poza tym pomyśl ile wtedy wynosiła średnia długość życia... ;)

Cudotwórca z Lublina
pl.sci.medycyna jak źródło inspiracji
bakterie
co powinna zawierac apteczka samochodowa?
Dr.House---ideał,czego?