mlynki pod zlew

1. Data: 2008-01-29 21:06:08

Temat: mlynki pod zlew
Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoryś z bardziej znanych producentów (teka, franke?) robi młynki,
które można zamontować pod zlewem, gdy szafka ma tylko 45 cm szerokości?

pytam, bo w salonie kuchennym uparcie twierdza, że się nie da (ale
pewnie dlatego, że w ramach rekompensaty zażyczyłem sobie taki młynek do
obecnej kuchni)

2. Data: 2008-01-29 22:45:07

Temat: Re: mlynki pod zlew
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Znani producenci młynków to amerykańscy producenci.
W Leroy Merlin znajdziesz ze 3-4 modele.
IMHO młynek się zmieści, jesli zlewozmywak się zmieści.
Gorzej wtedy z ewentualnym koszem na smieci.
No i trzeba przemysleć wylot wody ze zmywarki.
JaC

-----

3. Data: 2008-01-30 07:34:14

Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoryś z bardziej znanych producentów (teka, franke?) robi młynki,
> które można zamontować pod zlewem, gdy szafka ma tylko 45 cm szerokości?
Wszystkie młynki raczej maja taka samą budowę, wysokosc 30cm i szerokosc
około 15-20 reczej jak zlew nie ma idealnie przy końcu szafki otworu to bez
problemów każdy wejdzie. Ja mam wprawdzie taki za 400zł ale te za 1000zł
wyglądądały identycznie. BTW młynek to super sprawa, kosz co tydzien albo
dwa wynoszę:) + segregacja osobno.

4. Data: 2008-01-30 08:26:14

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZS pisze:
> Wszystkie m?ynki raczej maja taka sam? budowe, wysokosc 30cm i szerokosc
> oko?o 15-20 reczej jak zlew nie ma idealnie przy koncu szafki otworu to bez
> problemów ka?dy wejdzie. Ja mam wprawdzie taki za 400z? ale te za 1000z?
> wygl?d?da?y identycznie. BTW m?ynek to super sprawa, kosz co tydzien albo
> dwa wynosze:) + segregacja osobno.

wlasnie, wlasnie, dlatego chce mlynek, bo wiem jakim swietnym
urzadzeniem jest

5. Data: 2008-02-02 16:48:45

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 29 Jan 2008 22:06:08 +0100, w <fno4fu$jqj$1@inews.gazeta.pl>, doslaw
<doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> napisał(-a):

> Czy ktoryś z bardziej znanych producentów (teka, franke?) robi młynki,
> które można zamontować pod zlewem, gdy szafka ma tylko 45 cm szerokości?

A co robią takie młynki?

6. Data: 2008-02-02 21:06:26

Od: "Kazimierz" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co robią takie młynki?

z reguly miela to co pozostaje w zlewie :)
Tylko ze nalezy uwzglednic to ze ci co je maja wiecej nieczystosci
(organicznych) tam pozostawiaja

7. Data: 2008-02-03 16:40:32

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@k...pl pisze:

> A co robią takie młynki?

rozdrabianiaja odpadki organiczne na malutkie czasteczki i leca sobie te
czasteczki kanalizacja do oczyszczalni

1. mniej smieci
2. mniej smierdzace smieci
3. wygoda w robieniu czegokolwiek z zywnosci

gdzie w Krakowie - lustro na wymiar
Jakie garnki na indukcję?
szlifirka - pytanie do znajacych sie lub uzywajacych
zarówki energooszczędne oryginał?
Kable pod panelami