Re: moja kolej :(

From: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: moja kolej :(
Date: Sun, 11 Jul 2004 11:20:08 -0500
Sender: i...@p...onet.pl@adsl-67-37-181-75.dsl.chcgil.ameritech.net

"Eulalka" <e...@w...pl> wrote in message news:ccrngv$31cf$1@news2.ipartners.pl...

> Jasne - pewnie im teraz lepiej, co?

a lepiej by bylo bez??

> Grzebanie tu nic nie zmienia - uwjawniło coś, owszem. Ale co z tego?

ujawnilo cos, na co pozniej mogloby byc za pozno.

> facet może sam by się z tym uporał z czasem, teraz jest pod presją,
> przyparty do muru a jej z tym wcale nie lepiej.

niekoniecznie.

> I tak się samo z czasem rozwiąże, prawdopodobnie z tym samym skutkiem
> jakby nie grzebała.

moze tak byc, ale moze byc rowniez to, iz facet nie zapedzi sie
jeszcze dalej, gdzie odwrot jest juz prawie niemozliwey.

> Ale grzebała - naruszyła jego prywatność. On teraz po 1. założy, że
> będzie to robiła nawet jak nie będzie miał nic do ukrycia, po 2. też
> będzie mógł naruszać jej prywatność.
> Dla mnie to jedna z granic, których się nie przekracza. Tak jak sie nie
> używa w kłótni między partnerami epitetów czy rękoczynów.

na to odpowiem tak:
nie jestem za zabijaniem, ale jesli ktos zagrozi mi czy np
mojemu dziecku mozliwe, ze potrafilabym zabic.
nie jestem za "grzebaniem" ale jesli sytuacja mnie do tego
zmusi, "pogrzebie",

> A może starej daty jestem?

100 lat temu nie grzebali ?? ;)))

> Eulalka
>
> PS. Wiesz... to, że grzebała i wygrzebała IMO niczego nie zmienia. Są
> rzeczy na które wpływu nie masz, nie zależą od Ciebie, choćbyś bardzoi
> chciała by było inaczej. To ON musi się zdecydować. Grzebanie im nie pomoże.

a ty znowu mieszasz, grzebanie z decyzja. juz wydalawlo mi sie
ze jakos z tym sie uporalas ;)))

zmienilo bardzo duzo, po pierwsze Ania wie na czym stoi, przedtem sie
domyslala, i jak sama mowila robila z tego powodu awantury, bo
cos zlego sie dzialo. facet moze sie ocknie, bo zapewne
niewiedzaca zona byla w mu na reke, a teraz musi jakos
ta zabawe w kotka i myszka sam ze soba nawet wyjasnic,
ta sytuacja zmusila ich do rozmow, ktore juz trwaja, i moze
uzdrowia zwiazek, byc moze facet juz nie zajdzie za daleko
w swoim uczuciu do tej drugiej, i juz nie bedzie tylko
zaurczony.

iwon(k)a