Re: montaż zaworu do baterii

Data: 2008-12-05 08:33:09
Temat: Re: montaż zaworu do baterii
Od: "Tomek" <a...@i...pl>

> wkręcam w gwint w ścianie - ale - zawór po maksymalnym wkręceniu nie
> ustawia mi się w porządanej pozycji - np jest po skosie, musiałbym
> poluzować, chcąc mieć pokrętło u góry; poza tym ile tej izolacyjnej taśmy
> należy nawinąć?

zgadzam sie z kolegami, ze tasma teflonowa to syf i instalatorzy jej nie
lubia. Ale do takiego zastosowania jak piszesz w zupelnosci wystarcza.
Nawijasz na gwint z 20 razy ta tasme a potem wkrecasz. Nie do konca! Tyle
ile potrzebujesz, bo jak cofniesz, trzeba tasme nawijac od poczatku. Mozesz
zrobic probe na sucho, bez tasmy, zebys wiedzial ile obrotow to jest max.

--
Tomek