mop

11. Data: 2006-12-09 06:57:22

Temat: Re: mop
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka napisał(a):

> Ja już nawet zaczęłam kobinować że to literówka i te mopy marzną :-)

literowka czy nie, ja tez chcialbym wiedziec, czy pozostaja
smugi :-P

Uzywam zwyklego mopa, i mam dosc, jedyne co mnie intryguje i
powstrzymuje przed zakupem plaskiego, to
po pierwsze owe smugi wszelakie (resztki brudu, wody etc)
a po drugie - czy to wygodnie sie wyciska? Bo jakos tak wyglada,
jakby po kazdym przejechaniu trzeba bylo.. zdejmowac ta koncowke?

Ostatnie - z czego owa koncowka powinna byc zrobiona? Jakies
sznureczki splątane, czy może gąbka?

Sierp

12. Data: 2006-12-09 06:59:50

Od: "Cam" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakby po kazdym przejechaniu trzeba bylo.. zdejmowac ta koncowke?
>
> Ostatnie - z czego owa koncowka powinna byc zrobiona? Jakies

Koncowke wyciska sie w wiaderku wiec nie ma potrzeby schylania sie, moczenia
rak. Kupilem rok temu mopa Vieledy + wiaderko i uwazam to za bardzo dobry
zakup. a smug zadnych nie ma. Ja najpierw myje podloge woda z plynem pronto
a potem nablyszczami srodkiem pronto super polysk i wychodzi naprawde super.

13. Data: 2006-12-09 07:04:56

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
> jakby po kazdym przejechaniu trzeba bylo.. zdejmowac ta koncowke?
>
> Ostatnie - z czego owa koncowka powinna byc zrobiona? Jakies

Ja do paneli polecam mop z koncówka mopa gąbkowa z zewnetrzna warstwą
mopową. Wyciskanego. Coś takiego.
http://www.liebherr.pl/leifheit/pliki/56550.html
Końcówka jest łatwo wymienna więc przejście z miękkiej (do paneli) na
twardszą (do płytek) zajmuje 3 sekundy.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

14. Data: 2006-12-09 07:43:17

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Lesio5 napisał(a):
> [...]
> http://www.liebherr.pl/leifheit/pliki/56550.html
> Końcówka jest łatwo wymienna więc przejście z miękkiej (do paneli) na

ile mniej wiecej toto kosztuje z dwoma koncowkami?

Sierp

15. Data: 2006-12-09 07:44:06

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Cam napisał(a):
> [...]
> a potem nablyszczami srodkiem pronto super polysk i wychodzi naprawde super.

robisz to tym samym sprzetem?
bo cos mi sie wydaje, ze przy nablyszczaczu troszke zostaje tego na
mopie.. chyba, ze bardzo dokladnie potem to myjesz

Sierp

16. Data: 2006-12-09 10:32:31

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przed zakupem plaskiego, to
> po pierwsze owe smugi wszelakie (resztki brudu, wody etc)

Mój smug nie pozostawia. Ale moze to zalezy od płynu, któego się
uzywa do mysia podłogi?

> a po drugie - czy to wygodnie sie wyciska?

Wygodnie, bo wiadro ma taka specjalną nakładkę dostaosowaną do tego
mopa. Trzeba nogą przycisnąć taki 'klick' na mopie, on się składa i taki
złożony płuczemy we wiadrze i potem wyciskamy.

> Bo jakos tak wyglada,
> jakby po kazdym przejechaniu trzeba bylo.. zdejmowac ta koncowke?

Nie. Końcówkę (czyli tą szmatę) powinno się zdjąć po całym umyciu podłogi,
wypłukac i pozostawić do wysuszenia. Przynajmniej ja tak robię.

> Ostatnie - z czego owa koncowka powinna byc zrobiona? Jakies
> sznureczki splątane, czy może gąbka?

Ja mam z takiej jakby szmaty. Miękki materiał, taki gruby. Można go nawet
prać w pralce.

Sylwia

17. Data: 2006-12-09 10:35:05

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cam" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> moczenia rak. Kupilem rok temu mopa Vieledy + wiaderko i uwazam to za
> bardzo dobry zakup. a smug zadnych nie ma. Ja najpierw myje podloge woda z

A to jakiś specjalny pronto do podłogi jest? Bo pronto to mi się kojarzy ze
spreyem
do mebli :-)
Ja używam sidoluxa do paneli, ale nie wlewam do wiadra z wodą, tylko na
kolanach
i ścierą zasuwam :-)

> a potem nablyszczami srodkiem pronto super polysk i wychodzi naprawde
> super.

Musze chyba spróbować :-)

Sylwia

18. Data: 2006-12-09 11:28:07

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 12/9/2006 11:35 AM, Szpilka wrote:
> A to jakiś specjalny pronto do podłogi jest? [...]
Tak

MS
--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

19. Data: 2006-12-09 14:39:12

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

> ile mniej wiecej toto kosztuje z dwoma koncowkami?

Picobello (z 1 mopem gąbkowym) to ca 60 zł, dodatkowy mop z 30.
Był w Leroy Merlin na pewno, gdzie jeszcze - nie wiem.

20. Data: 2006-12-09 14:41:19

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał w wiadomości

> Mój smug nie pozostawia. Ale moze to zalezy od płynu, któego się
> uzywa do mysia podłogi?

Jakość płynu ma podstawowe znaczenie przy myciu paneli. Wcale nie rodzaj
mopa.
Ja osobiście polecam Panelin Voigta. Natomiast kupiony kiedys z konieczności
Ajax do paneli wyrzuciłem po 2 myciu - skandalicznie wysokie napięcie
powierzchniowe (wysychał kałużami) i smród.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.
Lou Reed - Perfect Day

Dobra lodowka do 56cm szerokosci
piekarnik - chłodzenie obudowy
odbiór domu
waska garderoba (a raczej wneka) - jak zagospodarowac
Tania pralka ?