odbiór domu

1. Data: 2006-12-07 18:00:11

Temat: odbiór domu
Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
szukam i szukam i się doszukać nie mogę... Chodzi mi o to gdzie mogę znaleźć
jakie są warunki do odbioru technicznego domu. Mam na przykład takie
pytanie: czy jeśli w projekcie mam dom ocieplany z zewnątrz, otynkowany to
czy do odbioru też musi on być ocieplony i otynkowany. Rozumiem że muszą być
zrobiona instalacja elektryczna, co, wodociągowa, kanalizacyjna, wntylacja,
ale czy np. musi to być od razu podłogówka czy może być ogrzewanie
elektryczne. Czy muszą być wykładziny, panele, klepki i tym podobne sprawy.
Czy wystarczy tylko stan surowy zamknięty plus instalacje?
Pzdr. Magda

2. Data: 2006-12-07 19:20:47

Temat: Re: odbiór domu
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2006-12-07 19:00, Niejaki/a magda bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> [...]
> elektryczne. Czy muszą być wykładziny, panele, klepki i tym podobne sprawy.
> Czy wystarczy tylko stan surowy zamknięty plus instalacje?

Jest/ bylo cos takiego jak odbior czesciowy. JA z czegos takiego
skorzystalem. Wymagali:
- protokolow od gazu/pradu/kominiarza
- przynajmniej jedna lazienka wykonczona
- CO + c.u.w
- przynajmniej w sypialniach zrobiona podloga
- biezaca woda + szczelne szambo
- oczywiscie wpisy w dzienniku
- wiecej grzechow nie pamietam

Co do ocieplenia trudno mi powiedziec, bo ja nie mialem tego problemu,
ale nie mialem pomalowanego domu i nie mieli przeciwskzan.
BTW jak chcesz robic podlogowke pozniej ??? Przeciez to musi byc w posadzce.

Mysle ze najlepiej Ci to wyjasnia na dzien dzisiejszy w biurze Nadzoru
Budowlanego.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

3. Data: 2006-12-08 05:48:53

Od: "Wojtek" <a...@a...lo> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> --
> 3M-cie sie czego chcecie !
> Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

+ barierki na balusradach i schodach.

A bez ocieplenia ściań zewn. dostaniesz odbiór częściowy.

4. Data: 2006-12-08 11:23:32

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2006-12-08 06:48, Niejaki/a Wojtek bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> + barierki na balusradach i schodach.

U mnie tego sie nei czepiali ale:
- ja mam dom parterowy
- nie mialem w projekcie barierek
- co kraj (gmina, powiat) to obyczaj

5. Data: 2006-12-08 16:04:26

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <a...@a...lo> napisał w wiadomości
> A bez ocieplenia ściań zewn. dostaniesz odbiór częściowy.

Dzieki ogromne :) Nawet nie wiedzialam ze jest cos takiego jak odbior
czesciowy. Barierki tez nas nie dotycza bo dom jest parterowy :)
Pzdr. Magda

waska garderoba (a raczej wneka) - jak zagospodarowac
Tania pralka ?
Tania pralka ?
zapach psów?
Czy ktos wie gdzie mozna kupic taka kamere??