waska garderoba (a raczej wneka) - jak zagospodarowac

1. Data: 2006-12-07 12:45:42

Temat: waska garderoba (a raczej wneka) - jak zagospodarowac
Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam wneka na garderobe wym. szer - 0,95 m glebokosc 1,30 m.
Jak toto z glowa wykorzystac. Moze ktos mial cos takiego i podzieli sie
doswiaddczeniami?
A moze w sieci jest jakis programik gdzie mozna sobie poprojektowac?
We wnece bylyby poleczki ale tez chcialbym wygospodarowac czesc na
schowanie roznach gratow domowych z cyklu odkurzacz itd

PanTalon

2. Data: 2006-12-08 16:02:20

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
> witam
>
> mam wneka na garderobe wym. szer - 0,95 m glebokosc 1,30 m.
> Jak toto z glowa wykorzystac.

Ja bym zrobila drzwi harmonijkowe, a caly zestaw pólek i drazków
umiescila tylko po jednej stronie, bedzie dlugi na 1,30m. 0,95 to
niewiele, ale od biedy da sie przejsc kolo tego, standardowa szafa ma
glebokosc 60cm, mozna zrobic 50, bo i tak nie bedzie drzwi od przodu,
zeby przytrzaskiwaly rekawy.

Zrobic w zaleznosci od potrzeb - polowe na drazek, polowe na pólki. na
samej górze miejsce na walizki i inne skarby. Zapewne suknie i plaszcze
nie zajma calosci drazka, mozna wiec czesc zabudowac od dolu pólka na
odkurzacz, tak jak my to mamy.

Mam nadzieje, ze obrazowo przedstawilam. Co do programu, spróbuj z
programem do projektowania szaf IKEA.

Agata

3. Data: 2006-12-09 12:18:43

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

m[...] napisał(a):

> mam wneka na garderobe wym. szer - 0,95 m glebokosc 1,30 m.
A ja bym zamówiła aluminiowy lekki regał na kółkach, dostępny z 3
lub 4 stron, podzielony na segmenty na wieszaki, szuflady itp. lub
wręcz zespół 2 regałów - wsuwanych we wnęką jeden za drugim, ten
głębiej połozony byłby rzadziej używany - np. na walizki, torby,
narty, buty zimowe itp.

4. Data: 2006-12-09 12:19:00

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

m[...] napisał(a):

> mam wneka na garderobe wym. szer - 0,95 m glebokosc 1,30 m.
A ja bym zamówiła aluminiowy lekki regał na kółkach, dostępny z 3
lub 4 stron, podzielony na segmenty na wieszaki, szuflady itp. lub
wręcz zespół 2 regałów - wsuwanych we wnękę jeden za drugim, ten

5. Data: 2006-12-09 12:23:25

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl napisał(a):
> A ja bym zamówiła aluminiowy lekki regał na kółkach,> wręcz zespół 2 regałów -
wsuwanych
Oczywiście regały wymiarami dostosowane ściśle do wneki, bez
miejsca na wchodzenie, bo miejsca szkoda. Wysunąć mozna w miarę
potrzeby jeden lub oba, i to niekoniecznie całe :-) Według mnie to
wygoda i oszczędność miejsca. W zewnetrznym regale przechowywać by
należało lżejsze rzeczy, aby łatwiej/częściej mógł być
wysuwany. Np. aktualnie uzywane ubrania (wiszące na wieszakach) i na
dole drobiazgi różne...

6. Data: 2006-12-09 12:25:51

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl napisał(a):
To powtórzenie już nieumyślne - coś mi sie zawiesza czasami
wysyłanie, klikam ponownie, a tu potem wyskakuje 2 razy to samo :-(((

Tania pralka ?
Tania pralka ?
zapach psów?
Czy ktos wie gdzie mozna kupic taka kamere??
Pralko suszarka