mop

21. Data: 2006-12-09 15:27:18

Temat: Re: mop
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Lesio5 napisał(a):

> Picobello (z 1 mopem gąbkowym) to ca 60 zł, dodatkowy mop z 30.
> Był w Leroy Merlin na pewno, gdzie jeszcze - nie wiem.

dzieki, cena nie powala :-)

Sierp

22. Data: 2006-12-11 09:25:12

Od: Damian <d...@u...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

"Lesio5" <l...@w...pI> wrote in news:eldna9$gl3$2@news.onet.pl:

> [...]
> http://www.liebherr.pl/leifheit/pliki/56550.html
> Końcówka jest łatwo wymienna więc przejście z miękkiej (do paneli) na

Tylko że po x wymianach końcówka jest tak łatwo wymienna, że sama odpada...

Ten patent z mocowaniem na "rzepy" nie jest dobry do końca...

--
Damian

23. Data: 2006-12-11 16:09:18

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damian" <d...@u...poczta.fm> napisał w wiadomości

> Tylko że po x wymianach końcówka jest tak łatwo wymienna, że sama
> odpada...

Mnie po 3 latach jeszcze nie odpada.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

24. Data: 2006-12-11 23:10:51

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Lesio5 napisał(a):

> Mnie po 3 latach jeszcze nie odpada.

odrywasz po kazdym myciu?

Sierp

PS. Widzialem dzis w Obi ten wynazalek, ale kosztowal jakies 100pln
z koncowka twarda (miekkich nie bylo, byla tylko posrednia za 35pln)
Przejade sie przy jakiejs okazji do Leroy i zobacze, moze bedzie w
lepszej cenie

25. Data: 2006-12-12 06:22:18

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@n...net> napisał w wiadomości

> odrywasz po kazdym myciu?

Oczywiście. Mam 2 rózne powierzchnie (płytki i parkiet) więc musze rotować
końcówkami na okrągło.

26. Data: 2006-12-15 21:53:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bartek" <f...@w...pl> wrote in message
> witam
> czy uzywacie mopa ale tego plaskiego... cenowo ksztaltuja sie kolo 100zl,
> dosc czesto mozna spotkac w marketach
>
> uzywacie ich do mycia paneli /warto czy nie ?

Kup sobie odkurzacz wodny piorący - ma ssawki do gładkich powierzchni -
ziornik do płukania - myje i zbiera wodę prawie do suchości.
Typy: Rainbow lub polska Hyla - z Zielonej Góry...
Reszta udaje odkurzacze wodne...

Wyróżnik - centrufuga - czyli wirówka - obroty powyżej 10 000 obrotów.

27. Data: 2006-12-15 22:54:45

Od: Tomasz Piasecki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> Kup sobie odkurzacz wodny piorący
Chyba żartujesz. To nie jest alternatywa. Mopem przelecisz podłogę w
czasie krótszym niż potrzebny do samego nalania wody a potem wylania i
opłukania wnętrza takiego odkurzacza.

Odkurzacz taki swoją drogą jest super (używam WaterJet-a), ale nie do
bieżącej konserwacji płaszczyzn poziomych. Za dużo zachodu.

TP.

28. Data: 2006-12-15 23:13:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Piasecki" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
>
> Odkurzacz taki swoją drogą jest super (używam WaterJet-a), ale nie do
> bieżącej konserwacji płaszczyzn poziomych. Za dużo zachodu.

Pozory, zamiast paru mazań mopem robisz to skutecznie maszyną. Mop to jest
rozmazywanie brudu na równą ( w miarę) warstwę.

29. Data: 2006-12-16 00:04:59

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> Wyróżnik - centrufuga - czyli wirówka - obroty powyżej 10 000 obrotów.

O w morde.

Panslavitsa odkrył nowa grupe, tylko czekac jak ja zasra tak jak
pl.rec.kuchnia :(

Protz

30. Data: 2006-12-16 10:47:31

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

> Pozory, zamiast paru mazań mopem robisz to skutecznie maszyną. Mop to
> jest rozmazywanie brudu na równą ( w miarę) warstwę.

Bardzo interesująca koncepcja, ale niestety nieprawdziwa. Konstrukcja mopa
(warstwy czyszczące i pochłaniające naprzemian) oraz środki zmniejszające
napięcie powierzchniowe wody skutecznie umożliwiają usuwanie brudu z mytych
powierzchni. Cżeste płukanie załatwia sprawę.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.
Lou Reed - Perfect Day

Dobra lodowka do 56cm szerokosci
piekarnik - chłodzenie obudowy
odbiór domu
waska garderoba (a raczej wneka) - jak zagospodarowac
Tania pralka ?