Re: moralnosc a korzystanie z prostytutek.

Data: 2001-04-22 14:39:11
Temat: Re: moralnosc a korzystanie z prostytutek.
Od: Astec SA <b...@a...pl>

elektorn wrote:
> A czy uwazasz, ze ona nie miala wyboru, ze nie udalo by sie jej znalezc
> innej pracy gdyby chciala ? Co powiesz o studentkach-prostytutkach, ktore
> chca miec kase po prostu ?

Ale tu nie jest istotne czy nie miała wyboru, czy ten wybór miała, czy ktoś
ją zmusza do prostytucji, czy nie zmusza, czy też zmusza ją fizyczny głód tudzież
głód dóbr materialnych, czy niechęć do pracy, czy też niemożność jej znalezienia.
Tu się liczy tylko i wyłącznie to, czy ta kobieta porząda Ciebie fizycznie,
czy chce z Tobą seksić czy też NIE CHCE, ale robi to by dostać Twoje pieniądze.
Bo jeśli NIE CHCE a robi to, to musi w tym celu łamać swoją wolę, musi niszczyć
swoje jestestwo i go plugawić.
Dlatego dla mnie zawsze będzie to gwałt poza sytuacją gdy kobieta rzeczywiście
pragnie seksu i jeszcze dostaje za to pieniądze - to już inna para kaloszy.
Ale patrząc na normalne zjawisko prostytucji - jest to gwałt.

pozdrawiam
Arek

--
Osobom, które dotyka problem przymusowego poboru do wojska, udzielamy
bezpłatnej i legalnej pomocy w ochronie ich planów, poprzez uzyskanie