Re: morfologia dziecka (długie)

Data: 2003-07-13 21:15:05
Temat: Re: morfologia dziecka (długie)
Od: "Robert" <s...@o...pl>

besg64$g9o$...@n...onet.pl,
Agnieszka Sobczyk <a...@e...com.pl>:

> Może znajdzie ktoś chwilę aby odpowiedzieć mi na ten długi post -
> przepraszam, że tak długo ale lekarz za dwa dni a ja chciałąbym coś
> wiedzieć.

Agnieszko,

zobacz:
http://www.alexhosp.com.sg/Patient_Education/FBC_Lab
.htm
oraz:
http://kidshealth.org/parent/general/sick/labtest4_p
2.html

Nie jestem lekarzem, wiec nie bede probowal wynikow interpretowac.

Jesli chodzi o zakresy norm, to moga one sie nieco roznic.

Nalezy tez pamietac, ze to sa normy statystyczne i, zwlaszcza przy duzej
liczbie wynikow, jest normalne, ze cos sie w normie nie miesci.

--
Robert