Data: 2001-09-24 17:13:29
Temat: Re: moze sie czepiam...
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
>> Ja się uczyłam na pl.test
>> A ta nauczycielka to pokazuje dzieciom, ze można spamować, a tego w
>> programie nauczania nie ma. To jest jak najbardziej zła nauczycielka. A
>> jeśli jest czytelniczką tej grupy to mogłaby sama osobiście wszystkich
>> przeprosić
>Ach ludzie!Trochę wiecej tolerancji!;-)
>A poza tym świat ma większe problemy, nie mówiac o naszym kraju po
>wyborach...Piotrek
Piotrze. Dopiero skonczylam dluga epistole o przestrzeganiu netykiety dla
uzytkowniczki pl.soc.dzieci, a na tamtej grupie "przestepstwo" bylo po
stokroc mniej uciazliwe dla uzytkownikow i mniej spolecznie szkodliwe dla
tej rzeszy dzieci, ktore wlasnie "na ocene" nauczyly sie lamac netykiete.
Niestety, Joanna ma racje. Pani zabraklo wyobrazni, poszla po najmniejszej
linii oporu, nie wyjasnila dzieciom KOMPLETNIE o co chodzi, czym jest grupa
dyskusyjna, do czego moze im sie przydac , jakich zasad powinny
przestrzegac - A POWINNY! - jednym slowem, jako nauczyciel w moich
przynajmniej oczach wystawila sobie jak najgorsze swiadectwo. A tolerancji
dla glupoty i ignorancji nie wykrzeszesz ze mnie zadna miara. Po prostu - ja
tez uczylam praktycznego zastosowania komputera w pracy dziennikarza i ja
tez nauczylam moich sluchaczy korzystac z grup dyskusyjnych. I z
przyjemnoscia ich tam odnajduje. Bez cienia wstydu.
Wybacz, ale pani sie skompromitowala i rzeczywiscie powinna przeprosic, a
juz na pewno zastanowic sie, na ile skuteczna jest jej metoda nauczania. I
czy zeby zarobic piatke nie trzebaby przynajmniej podstawowej znajomosci
netykiety oraz pelnego zrozumienia, do czego sluza grupy dyskusyjne.
PS I uwierz mi, problemy swiata sa niczym wobec mojego rachunku
telefonicznego jaki place za brak kompetencji pani profesor od informatyki.
Pozwole sobie takze niesmialo napomknac, ze problemy swiata nie stanowia
tematyki tej grupy podobnie jak wyniki wczorajszych wyborow.
Margola Bez Sladu Porozumienia W Oczach
|