Re: myśliwi

Data: 2016-02-11 22:33:32
Temat: Re: myśliwi
Od: "Chiron" <c...@o...pl>

Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości
news:56bc5a17$0$696$65785112@news.neostrada.pl...

> Dostałeś konkret. Resztę konkretów możesz znaleźć samodzielnie.
> Manipulacją jest to, że fakty nazywasz opinią.
Skoro twierdzisz, że dostałem JAKIŚ konkret- to mi go wskaż proszę. Bo ja go
nie zauważyłem.

> I dlatego nie odróżniasz faktów od opinii.
Proszę wywieść mi tę tezę z założenia:

ZAŁOŻENIE: w dzieleniu ludzi na lepszych i gorszych nie widzę niczego złego

TEZA: nie odróżniam faktów od opinii

> Jedni się modlą, a inni ich wysadzają.
> Cieszę się, że należysz do tych modlących.
Nie wiem, o czym piszesz. Kogo wysadzają? Gdzie wysadzają?

> Gdybyś nie traktował innych jak "nieprzyjaciół", nie miałbyś pretekstu do
> modlenia. A inni do wysadzania.
> To takie proste, a nie do pojęcia dla wyznawców religijnych.
No cóż- nie wierzę, że żyje ktoś, kto nie ma nieprzyjaciół. I im kto
bardziej w prawdzie- tym więcej ich ma.Iluż to zagorzałych wrogów miał
Jezus!

> Nigdy nimi nie byli.
Nie masz podstaw, aby stawiać tego typu tezy. Nie możesz tego wiedzieć.
Odpływasz coraz bardziej.

> Słuchasz radia pana dyrektora?
> Co katolicy sądzą np. na temat homoseksualistów? Miłują ich?
>
> Tyle nienawiści do ludzi ile wylewa się przez to radio... tym można
> obdzielić pół średniowiecza.
>
> Dalej będziesz zaprzeczał faktom?
No właśnie DOWÓD. Przykład- najlepiej kilka. Piszesz łgarstwo, posługując
się propagandą Czerskiej. Rozpędzasz się, ziejąc wprost miłością do
człowieka, do audycji radiowych- o których masz zerowe pojęcie. Grzeszych
przeciw 8 przykazaniu. To ciężki grzech. Pogadaj z Woydakiem w wersji
POwskiej z polityki- on do tej pory szuka przykłądów na podobne do Twoich
kalumnie i pomówienia. Ile nienawici wypluwasz w kierunku zupełnie
nieznanych Ci ludzie- na podstawie li tylko michnikowskiej propagandy!
Czekam na te przykłady.

> Szczerze? Nie przypominam sobie (daj linka albo temat i datę - przypomnę
> sobie kontekst rozmowy).
> I rzeczywiście, tak by było.

> Ile złej woli trzeba mieć, żeby tak kłamać publicznie?

> Nie mogę znaleźć, daj linka.
>
> A tu masz ode mnie:
> http://www.rp.pl/artykul/607277-Ile-Komisja-Majatkow
a-oddala-Kosciolowi.html
> "Według informacji podanej wczoraj przez KAI majątek zwrócony Kościołowi
> szacuje się na 5 mld zł"
No i? Ilu jest w Polsce katolików? Często Kościół odzyskał tylko część tego,
co miał przed wojną. Coś nie tak?

> I jakie to ma znaczenie w kontekście rozmowy?
> Temat jest ci niewygodny, argumentów ci brakuje to mi tu jakieś patologie
> z wypłatami dla sekt wyciągasz. Czemu to ma służyć? Chcesz odwrócić moją
> uwagę?

> Chyba dla ciebie najciekawsze.... Co mnie to obchodzi?

> Masz urojenia.
UROJENIA?

> Co mi nie przeszkadza? Coś sobie wymyślisz i teraz będziesz dyskutował sam
> ze sobą?
>
> Ile razy mam napisać żeby do ciebie dotarło: żadna sekta religijna nie
> powinna dostać tej kasy.
SEKTA? Każda organizacja religijna, której bezprawnie zabrała komuna
majątek- nie powinna go odzyskać?! A dlaczego nie? Jesteś bolszewikiem?

> Nie da się dyskutować z czyimiś urojeniami.

> Na lekcjach historii spałeś? Biblię czytałeś? Jakieś informacje ze świata
> do ciebie docierają?
To jest chore. Daj przykład- konkretny. A Ty piszesz brednie sprowadzające
się do tego "wszyscy wiedzą, że tak jest". To magiel, nie dyskusja. Proszę
pokazać- w której Ewangelii czy może Listach Apostolskich- albo i w
Objawieniach św. Jana znalazłeś zbrodniczą ideologię.

> Rozmawiajmy o faktach, a nie o twoich urojeniach.
> I interesują mnie twoje fobie żydowskie. Zaczniesz poważnie dyskutować, na
> temat, to zacznę cię poważnie traktować.
Kolejna kalumnia. Skoro co twierdzisz, to dawaj przykład na poparcie. Bo nie
interesują mnie twoje fobie haryypoterowskie. Zaczniesz poważnie dyskutować
na temat, to zacznę cioważnie traktować.

> To twoja opinia.
> I Kolejny fakt, że mam rację :)

> Ręce opadają...
> Napisz o co ci chodzi, bo to jakiś bełkot jest. Ty ten tekst przeczytałeś
> w ogóle?
Ja- tak. Ty jednak go chyba nie zrozumiałeś.

> Masz urojenia.

> Tak, a kamień celowo spada ze skarpy bo lubi się trochę poobijać po
> drodze.
Czy była jakaś przyczyna, że spadł? Czy znasz zdarzenie bez przyczyny? Skąd
możesz wiedzieć, jaki jest cel upadku tego kamienia? Jeśli twoje życie nei
ma celu- to po co żyć? A jeśli ma- to dlaczego nie ma spadek kamienia?

> [...]
> całkowicie.
> Po drugie, teoria ewolucji nigdzie nie wspomina o jakiejś celowości
> działania natury.

> Ty faktów na poziomie własnego otoczenia nie zauważasz. Gdyby taka "pewna
> inteligencja" przeszła koło ciebie, klepnęła po ramieniu to i tak nadal
> będziesz twierdził, że to tylko opinia.

> Który argument uważasz za głupi? Bo tyle już razy zjechałeś z tematu, że
> nie chce mi się domyślać o co ci chodzi. Wolę zapytać.

> Przykro mi, że masz urojenia.

> Ty mi powiedz. Przecież znasz najlepiej zasady swojej religii.

http://pierzchalski.ecclesia.org.pl/index.php?page=1
0&id=10-01&pyt=175

"Toleruje się ją jedynie z konieczności i to tylko wtedy, gdy jedna ze stron
nie wypełnia swoich istotnych obowiązków małżeńskich i narusza tym samym
uprawnienia drugiej strony, przy czym ta druga strona nie daje ku temu
powodów. "
Czyli- bita kobieta może spokojnie zostawić takiego faceta- dokąd się nie
wyleczy
--

Chiron