nadciąga dynia...

21. Data: 2015-09-20 18:25:53

Temat: Re: nadciąga dynia...
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
news:55feb84e$0$8373$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2015-09-20 15:32, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Makdonald robi! Najlepsze!!

Ci mordercy zwierząt?

--

Chiron

22. Data: 2015-09-20 18:26:42

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ja robiłam bardziej dietetycznie: OSUSZONE frytki (wszelkie) mieszam w
> misce z łyżeczką oleju, aż się nim dokładnie pokryją - i piekę na blasze,
> podkładem z papieru do pieczenia np, albo na tzw nieprzywieralnej.

Ano tak. Zapomniałem napisać: najpierw kładę pergamin

--

Chiron

23. Data: 2015-09-20 19:01:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-20 o 18:25, Chiron pisze:

> No wiesz- szczerze? :-)
>
> Piszę o tym, co robiłem

Dla mnie frytki to są te smażone w głębokim oleju/tłuszczu. Inaczej to
po prostu pieczone ziemniaki, dynia, marchewka, inne.

Ewa

24. Data: 2015-09-20 19:24:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Sep 2015 18:25:53 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Ci mordercy zwierząt?

...i ludzi.

25. Data: 2015-09-20 19:26:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Sep 2015 19:01:47 +0200, FEniks napisał(a):

> Dla mnie frytki to są te smażone w głębokim oleju/tłuszczu. Inaczej to
> po prostu pieczone ziemniaki, dynia, marchewka, inne.

No właśnie, a dla mnie pyzy to cepeliny.

26. Data: 2015-09-20 20:47:58

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-20 o 19:26, Ikselka pisze:

> No właśnie, a dla mnie pyzy to cepeliny.

pyzy są kuliste a cepeliny podłużno-owalne :)
pozdr
Stefan

27. Data: 2015-09-20 22:59:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Sep 2015 20:47:58 +0200, stefan napisał(a):

> pyzy są kuliste a cepeliny podłużno-owalne :)

Ajtam :-))

28. Data: 2015-09-21 06:17:26

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie frytki to są te smażone w głębokim oleju/tłuszczu. Inaczej to po
> prostu pieczone ziemniaki, dynia, marchewka, inne.

Są ziemniaki, pocięte na frytkownicy i smażone w głębokim oleju. Są też
frytki w paczce, które się po prostu wrzuca do piekarnika (bez oleju!)- i to
wszystko. No ale to nie moja dziedzina:-). Moge się podzielić tym, co znam i
sam robię (czasami:-) ). Robię też warzywa na parze- smakują zupełnie
inaczej, niż gotowane:-)

--

Chiron

29. Data: 2015-09-21 08:32:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-21 o 06:17, Chiron pisze:
> Są też frytki w paczce, które się po prostu wrzuca do piekarnika (bez
> oleju!)

Ale co to za frytki...

Ewa

30. Data: 2015-09-21 08:37:09

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-18 o 20:09, Qrczak pisze:
> ...jakieś nowe pomysły na zużycie macie?

A pasztet robiłaś? O ile kojarzę, masz dziecia wege, to byłaby
propozycja, dynia z ciecierzycą (2 cz. ciecierzycy lub fasoli na 1 cz.
dyni) Plus migdały, pestki dyniowe, przyprawy. Jadłam u kogoś, ciekawy w
smaku i choć ogólnie za dynią nie przepadam, w tej formie była całkiem
smaczna.
--
B.

Good Looking Pomeranian Puppies For Adoption
Odra i ebola znuf ZAatakujom!!!
Sushi i ryby świeże
Jak upitrasić chleb żytni ?
Wszechobecne alu.