narkoza i leczenie zabkow u dwulatka

31. Data: 2005-01-27 16:22:55

Temat: Re: narkoza i leczenie zabkow u dwulatka
Od: "prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wypisal przyczyny, ktore akurat z prochnica maja
> niewiele wspolnego,
>
> iwon(k)a

poczytałem twoje stare posty i znalazłem taki kwiatek:

{ "Zyper#Findler" <z...@w...pl> wrote in message
> dowiedz sie jakimi metodami będzie leczyć twój ząb, czy ma np. mikroskop i
> inne urządzenia potrzebne w nowoczesnej endodoncji.

nie trzeba mikroskopu zeby przeprowadzic prawidlowo
leczenie kanalowe. }

powiedz mi poszę jak wyobrażasz sobie w leczeniu kanałowym bez mikroskopu
przejście UD przez obliterację, usunięcie złamasa lub zaopatrzenie MTA
perforacji w 1/3 OW ?

32. Data: 2005-01-27 16:24:52

Od: "prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo interesujace bo nasza dentystka uwaza ze tak.
>
> Magda

iwonKa nie dentystka więc ma inne (iwonKi) zdanie

33. Data: 2005-01-27 16:52:08

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> iwonKa nie dentystka więc ma inne (iwonKi) zdanie

Akurat Iwon(k)a jest dentystka.

pozdrawiam - Ula

34. Data: 2005-01-27 17:34:45

Od: "prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat Iwon(k)a jest dentystka.
>
> pozdrawiam - Ula

eeee....chyba żartujesz

35. Data: 2005-01-27 18:20:00

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "UlaD" <u...@a...net> napisał w wiadomości

> Akurat Iwon(k)a jest dentystka.

I tym bardziej dziwi mnie to co wypisuje.

Magda

36. Data: 2005-01-27 18:20:29

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> eeee....chyba żartujesz

Trudno uwierzyc?;-)

Magda

37. Data: 2005-01-27 18:26:56

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message news:ctb28b$kpu$1@news.onet.pl...

> Bardzo interesujace bo nasza dentystka uwaza ze tak.

ze wszystkie?? na jakiej niby zasadzie??

iwon(k)a

38. Data: 2005-01-27 18:27:25

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message news:ctbbdd$6el$1@news.onet.pl...

> I tym bardziej dziwi mnie to co wypisuje.

to sie dziw. nie zamierzam zbawiac swiata
czy tez douczac innych lekarzy.

iwon(k)a

39. Data: 2005-01-27 18:28:27

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> wrote in message

> no to czekamy na opis przyczyn próchnicy wedle iwonKi
> sory wedle literatury którą przeczytała iwonKa

przytocz moze literature na ktora sie
ty powolujesz (o ile to w ogole robisz)

a co do literwtury- zacznij moze od polskiej?
Janczuk na poczatek.(?)

iwon(k)a

40. Data: 2005-01-27 18:29:20

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> powiedz mi poszę jak wyobrażasz sobie w leczeniu kanałowym bez mikroskopu
> przejście UD przez obliterację, usunięcie złamasa lub zaopatrzenie MTA

a czy kazde leczenie kanalowe wiaze sie
z obliteracja, zlamanym narzedziem,
czy tez perforacja???

iwon(k)a