nawilzacz ,ktory? po raz kolejny:)

31. Data: 2006-12-07 15:42:47

Temat: Re: nawilzacz ,ktory? po raz kolejny:)
Od: "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <b...@a...pl> wrote in message
news:el9107$utv$2@news.dialog.net.pl...
> banialuki to dla mnie pomysl z czajnikiem.

Skoro sie sprawdza...

T. D.

32. Data: 2006-12-07 16:01:01

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Na szczęście Pamana ma to szczęście (wiem, masło maślane) mieszkać w
> Zielonej Górze

Ale za to wodę mają tam wyjątkowo paskudną;) - chyba, że się coś w ostatnich
latach zmieniło.

Pozdr. Ewa

33. Data: 2006-12-07 16:04:37

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana twierdzi, że:

> aaa to zgora pozytywnie ci sie kojarzy czy bardziej w druga strone
> ;-) p.

A nieeee... Jak najbardziej pozytywnie. Nawet mieszkanie na 1 Maja
kupiliśmy, ale w wyniku zawirowań osobistych znaleźliśmy się jednak
troszkęgdzie indziej ;)

--
zona alberta (30.7), Julka (4.3), Zuzia (2.4)
http://julka.gourl.org http://zuza.gourl.org

34. Data: 2006-12-07 16:36:09

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale za to wodę mają tam wyjątkowo paskudną;) - chyba, że się coś w
> ostatnich latach zmieniło.

a tego nie wiem bom zielonogorzanka dopiero od 8 lat.
woda fakt w poprzednim miescie byla lepsza.
p.

35. Data: 2006-12-07 16:36:26

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nieeee... Jak najbardziej pozytywnie. Nawet mieszkanie na 1 Maja
> kupiliśmy, ale w wyniku zawirowań osobistych znaleźliśmy się jednak
> troszkęgdzie indziej ;)

:)
p.

36. Data: 2006-12-07 18:56:22

Od: "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> wrote in message

> Jeśli chodzi o funkcję, to jest to nawilżacz pełną gębą. Co nie wyklucza
> innych odpowiedzi ze strony pozostałych grupowiczów. :)

I jeszcze, choć już coraz bardziej nie na temat: do klimatyzacji precyzyjnej
używa się wyłącznie nawilżaczy działającej na tej zasadzie co czajnik, czyli
odparowujących. Przynajmniej dotąd nie spotkałem się z ultradźwiękowym.
Przyczyną jest, rzecz jasna, więsza czystość wytwarzanej pary - bo tu już na
pewno nikt nie będzie się bawił w dezynfekcję, demineralizację, itp.

T. D.

37. Data: 2006-12-08 07:56:14

Temat: Re: OT, było nawilzacz ,ktory? po raz kolejny:)
Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." napisał(a):

> Też się zastanawiam nad czymś takim.
> W domu mam piece ogrzewane wkładką elektryczną (niestety wychodzi to drogie
> i niewydolne), w pracy, w której spędzam zazwyczaj ok 10 godz. w pokoju 6
> komputerów i stale wyłączone centralne ogrzewanie (bo te komputery grzeją).

W domu jest się trochę dłużej niż w pracy. Pytanie pomocnicze: czy
grzejesz w tych piecach non-stop, czy z przerwami ? U mnie CO chodzi
okresowo, podczas gdy w typowym bloku z CO miejskim chodzi non-stop.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

38. Data: 2006-12-08 08:58:42

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> :

> W domu jest się trochę dłużej niż w pracy. Pytanie pomocnicze: czy
> grzejesz w tych piecach non-stop, czy z przerwami ? U mnie CO chodzi
> okresowo, podczas gdy w typowym bloku z CO miejskim chodzi non-stop.

Tylko 8 godz. nocą i 2 godz. w dzień (mam nocną taryfę), ale piec spełnia
rolę akumulacyjną i jest ciepły cały dzień.
Niemniej jak pisałam ja różnicę czuję już po kilku godzinach i nie zależy
ona raczej od źródła ogrzewania, a bardziej od murów budynku.

Pozdrowienia.

Basia

39. Data: 2006-12-08 09:05:12

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." napisał(a):

> Użytkownik <P...@o...pl> :

> Tylko 8 godz. nocą i 2 godz. w dzień (mam nocną taryfę), ale piec spełnia
> rolę akumulacyjną i jest ciepły cały dzień.

Czyli jakieś dobowe wahania temperatury są. Przy CO miejskim ich nie ma.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html /zdechło/
http://coogee.republika.pl/pj/pj.html

dys... a wymagania znajomości ortografii
10 gier, ktorych nalezy unikac (link)
połknięcie klocka-co robić?
problemy z zasypianiem
może się myl