Re: nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)

Data: 2014-12-21 15:45:08
Temat: Re: nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)
Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

W dniu 21.12.2014 o 15:17, XL pisze:

> Ignorancie, skoro jest ubytek czynnika chłodzącego, to takiej awarii się

Droga debilko! To była jedna z hipotez po telefonicznej konsultacji. Nie
mam możliwości osobiście sprawdzić. Fachowiec może mieć.

> już nie naprawia za dwa złote - to jest grubsza sprawa albo wręcz
> nieopłacalna.

Może. A może to drobna nieszczelność łatwa do wykrycia i naprawienia.
Albo może tylko ten termostat. Ja nie wiem - stąd moja oferta skierowana
nie do debilek takich jak ty czy anonimowych oszczerców jak JDX tylko do
ewentualnego kompetentnego fachowca lub majsterkowicza-amatora, który
może zrobić z tym coś sensownego.

Ludzie kupują rozbite samochody - dla normalnego człowieka nic nie
warte, a dla nich warte więcej niż złom - bo dochodzą jeszcze części,
które mogą odzyskać. Sam korzystałem z ofert takich osób.

> A co do kosztów utylizacji - tak czy inaczej ta konkretna
> lodówka trafi do utylizacji, żadna naprawa jej przed tym nie uchroni, tylko
> odsunie w czasie, filozofie.

Wg twojej "logiki" złomowanie danego urządzenia co tydzień czy co
dziesięć lat - to jedno i to samo dla środowiska.

Lecz się , kretynko...

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić