nie jedzcie mięsa

51. Data: 2017-08-29 15:25:41

Temat: Re: nie jedzcie mięsa
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 13:12:07 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]
html

> Ikselka, piękne słoneczko na dworze, a Ty jak zwykle rozpaczliwie
> zgorzkniała...

Twój tok rozumowania niechybnie doprowadzi Cię za chwilę do rozpaczy, jacy to dopiero
zgorzkniali muszą być poloniści sprawdzający dyktanda! Ciekawe, ile procent
samobójców jest wśród nich. No tłumy istne :->

> Może trochę czekolady pomoże?

Mam parę zbędnych tabliczek. Przesłać? Dzień spędziłam w słonecznym ogrodzie wśród
wulkanu kwitnących dalii, jaśka przewieszającego się przez wszystko, przez co się da,
w wielobarwnym pomidorowym gąszczu pachnącym cierpko od jesiennych owoców. Zero
deprechy.

52. Data: 2017-08-29 15:48:30

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
w wielobarwnym pomidorowym gąszczu pachnącym cierpko od jesiennych owoców. Zero

Masz taki ogród z pszczołami ?

53. Data: 2017-08-29 16:10:58

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 15:48:32 UTC+2 użytkownik t...@g...com
napisał:
> [...]
się da, w wielobarwnym pomidorowym gąszczu pachnącym cierpko od jesiennych owoców.

Mam trzy ule.

54. Data: 2017-08-29 16:34:36

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-29 o 10:11, t...@g...com pisze:
> Cała kuchnia hinduska uległa absorbcji / degeneracji / zmiksowaniu z kulturą
Zachodu po przybyciu emigrantów do Europy czy US. Widać to wyraźnie w drugim czy
trzecim pokoleniu hindusów którzy ulegli już wpływom swoich nowych ojczyzn i
dostosowali kuchnię babć i dziadków do swoich możliwości.
> Tak czy inaczej jest to tylko już dalekie echo tego czego można jeszcze doświadczyć
w ojczyźnie curry...))

> Znalazłem dzisiaj przepis na kurczaka w lekkim curry
> Podaję go na próbę chociaż jest to tylko tandoori.curry z nazwy.
>
> http://www.cdkitchen.com/recipes/recs/1160/Easy-Tand
oori-Chicken77630.shtml

> Kurczak tandoori bez wysiłku
>
> 1 cały kurczak lub kawałki z kością
> 2 średnie pokrojone w plasterki czerwone cebule
> 2 zielone papryczki chili, posiekane
> 4 ząbki czosnku, posiekane
> 1 łyżeczka mielonego lub drobno posiekanego świeżego imbiru
> 1/4 szklanki oliwy z oliwek
> 1/4 szklanki czerwonego octu winnego
> 3/4 łyżeczki mielonej kolendry
> 3/4 łyżeczki całych nasion kminku
> sól i pieprz, do smaku
>
> Oczyścić i usunąć skórę z kurczaka. Jeśli używasz całego kurczaka, pokroić na
kawałki. Nakłóć kurczaka widelcem, lub nożem i posypać solą.
> Zmiksować cebulę, chili, czosnek, imbir i wszystkie pozostałe składniki w blenderze
na gładką pastę.
> Włożyć kawałki kurczaka z marynatą do dużej miski z pokrywką. Upewnij się, że
wszystkie kawałki są pokryte marynatą. Przykryć pokrywką i zostawić w lodówce na
przynajmniej 3 godziny, najlepiej na noc.
> Grillować lub smażyć do miękkości.
> Podawać z mizerią lub słonym jogurtem i frytkami.(moje)
>
> Może zainspiruje to Państwa do różnych prób i nowych odkryć kulinarnych.
> Wątek jest o ahinsie czyli nie wywieraniu przemocy i w tym sensie popełniam grzech.
Sorry Jivanmukta..
> pozdrawiam wszystkich

Jak mam robic juz kurczaka to posolę, posypuję go sypką papryką oraz
przyprawą do kurczaka (taką w torebkach ze sklepu).
Podsmażam na masełku, potem duszę. Od razu. Nic nie kiszę.

--
animka

55. Data: 2017-08-29 16:35:38

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-29 o 16:34, Animka pisze:

oori-Chicken77630.shtml

> Jak mam robic juz kurczaka to posolę, posypuję go sypką papryką oraz
> przyprawą do kurczaka (taką w torebkach ze sklepu).
> Podsmażam na masełku, potem duszę. Od razu. Nic nie kiszę.

Albo piekę w piekarniku bez podsmażania.

--
animka

56. Data: 2017-08-29 18:20:16

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Albo piekę w piekarniku bez podsmażania.

Co wchodzi w skład owej przyprawy którą stosujesz ?
Czy można to czymś zastąpić ?

57. Data: 2017-08-29 18:24:07

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Glutasól :-))

58. Data: 2017-08-29 18:32:17

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-29 o 18:24, i...@g...pl pisze:
> Glutasól :-))

a o przyprawach bez glutaminianu nie słyszałaś?
Np. https://www.galeriaherbat.pl/przyprawa-do-kurczaka-b
ez-glutaminianu.html
pozdrawiam smakowicie
Stefan

59. Data: 2017-08-29 18:53:15

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 18:32:22 UTC+2 użytkownik stefan napisał:

> a o przyprawach bez glutaminianu nie słyszałaś?
> Np. https://www.galeriaherbat.pl/przyprawa-do-kurczaka-b
ez-glutaminianu.html
> pozdrawiam smakowicie
> Stefan

Dziękuję Stefanie. Bardzo zachęcający skład. Przetestuję wersję Animki z tą
przyprawą.

Glutasól prostuje zwoje mózgowe. XL -> Zaskocz mnie. Czekam jak zwykle na komentarz
...))

60. Data: 2017-08-29 19:39:02

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> a o przyprawach bez glutaminianu nie słyszałaś?

Nie uznaję mieszanek typu "przyprawa do". Stosuję podstawowe, oryginalne, pojedyncze
przyprawy - kupowane od sprawdzonych dostawców, ewentualnie w sklepie (tylko Kamis
lub Kotanyi) . Zestawiam je sama. Dzięki temu nie jestem kuchenną analfabetką, w
odróżnieniu od wielu gotujących, opierających się na "przyprawach do".

żywność a charakter
Re: FREE CLASSIFIEDS
Smaki
Upał.