Re: nie ma to jak mieć szczęście do podkładów ;///

From: "Kruszyna" <k...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: nie ma to jak mieć szczęście do podkładów ;///
Date: Fri, 14 May 2004 12:44:01 +0000 (UTC)

Ania <a...@w...pl> napisał(a):

> ;-)
> Moja Droga - nakazuję wybrać się do drogerii (może być kiosk na pks-ie
lub
> nawet Twoja ukochana Arena), zakupić rozświetlający fluid Bielendy z perłą
> Biju (i filtrami dodatkowo) i podniecać się do woli jaki to dobry fluid,
jak
> ładnie pachnie, jak fajnie się rozprowadza, jak trwale matuje buzię i jaką
> ma fajną cenę (ok 8-9zł, ja kupilam na esentii za 8,50zł)
> No, kupować Bielendę i nie narzekać już więcej! ;-)

Moja droga, tak prosto to nie bedzie :) Najjasniejszy odcien bielendy jest
dla mnie ZA CIEMNY buuuuuuuuuu :(( To samo jest z Oceanikiem. Podklad super,
ale to, co oni nazwali koscia sloniowa i co ja kupilam, w najlepszym
przypadku mozna nazwac srednio ciemnym bezem. Od mojej twarzy odznaczal sie
drastycznie. Dalam szwagierce, posiadaczce ciemnej cery - jest bardzo
zadowolona.

Krusz.