Data: 2004-05-14 13:18:17
Temat: Re: nie ma to jak mieć szczęście do podkładów ; ///
Od: "Hafsa" <a...@n...ma>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Zora" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
news:3d09.000013d6.40a4ab6a@newsgate.onet.pl...
> Czy ja się mylę, czy w sklepach nowa moda zapanowała? Systematyczne
zmienianie
> umiejscowienia towarów dla zmylenia przeciwnika, czyli mnie.
> Wpadam do sklepu, raźnym krokiem do półki z szamponami a tam np. drogie
> perfymy :)))
IMHO- chwyt marketingowy- tak robi np makro. Zmieniaja umiejscowenie towaru,
by ktos idac w okreslone miejsce znalazl cos innego i zaintereoswal sie
tym,a tego, po co przyszedl i tak znajdzie, zapyta itd. Ja np mam taka
tendencje w sklepach do tego, by chodzic po okreslonych punktach sklepu, po
to, by nie tracic czasu na ogladanie polek z niepotrzebnymi mi rzeczami.
Dobrze.,ze w moim ulubionym spozywczym nie zmieniaja ukladu na polkach, bo
zrobilabym 3x wieksze zakupy :-)))
Pozdrawiam Hafsa
--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl
|