Re: nie szanujecie Panie cudzej pracy

Data: 2003-11-14 14:34:30
Temat: Re: nie szanujecie Panie cudzej pracy
Od: "Gonia" <g...@w...pl>

Użytkownik "esterka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bp2occ$n4m$1@atlantis.news.tpi.pl...
> niekoniecznie przesada, mnie osobiście bardzo często nie stać nawet na
zakup
> mulinek kóre mi są potrzebne do wyhaftowania wymarzonego obrazka, a co
> dopiero gdybym chciała sobie jakąś gazetkę kupić, dla mnie wydanie nawet 6
> złotych jest dużym dylematem, to co najlepiej nie mieć i tyle?

Niestety tak to jest na świecie, ze nie wszyscy mamy po równo...Pomysl o tym
co napisałaś...Skoro ktoś nie ma pieniędzy - to nalezy mu sie za darmo. Tak
chyba nie jest tak, jestesmy doroslymi ludzmi i chyba rozumiemy to, że
jeżeli nie stac nas na "czekolade", to po prostu nie mozemy sobie jej wziasc
ze sklepowej polki.
Pewnie, ze wszystkie jestesmy pasjonatkami, chcemy haftowac piekne obrazy
itd., ja to rozumiem. Jednak tak szczerze mysle sobie, ze to nas nie
usprawiedliwia, i chyba czasem postepujemy nie w porzadku - i tyle. Nie chce
nikogo potepiac. Pisze to co mysle...

Pozdrawiam i miłego weekendu, pa pa