Re: niemożliwy pól głowy po jednym piwie

Data: 2010-06-19 16:53:11
Temat: Re: niemożliwy pól głowy po jednym piwie
Od: mal <m...@g...com>

On 16 Cze, 08:49, jacki <c...@i...pl> wrote:

> Miejska legenda. Tu masz wyjaśnienie:http://kopyr.wordpress.com/2010/03/03/ko
pyr-pogromca-mitow/
> a konkretnie w punkcie "Wielkie koncerny zamiast chmielu do piwa dodają
> byczej żółci"

To żadne wyjaśnienie. Przypomnij sobie przełom lat 80/90, gdzie w
każdej prawie gazecie w drobnych ogłoszeniach widniało: 'bydlęce
kamienie żółciowe, każdą ilość kupię'.
Czy też wg Ciebie jest urban legend?
Ten kopyr-blogger może być zwykłym piwoszem-smakoszem, ale równie
dobrze może też być pr-owcem u Heinekena. Internet wszystko
przyjmie :-)

mal