Re: niepalenie a cera

From: sofi <n...@n...invalid>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: niepalenie a cera
Date: Sun, 22 Jun 2003 21:01:01 +0200

Dnia 2003-06-21 22:15, Użytkownik Silje napisał:

> problemów! Mówi się, że po rzuceniu palenia cera się poprawia, a u mnie jest
> wręcz na odwrót :( Wybieram się niedługo do kosmetyczki, bo sama już sobie
> nie radzę. Ale mam pytanie, czy ktos miał podobne problemy? Przejdzie samo,
> czy będę się męczyć z tłustą cerą?
> Rozczarowana, bo miało być tak pięknie bez papierosów - Silje

Ja rzucilam palenie po 8 latach trwania w nalogu (od pol roku nie pala)
i jestem szczesliwa. Faktgem jet, ze zaraz po odstawieniu papierosow
bylo ciezko: 3 rzay zapalenia oskrzeli, problemy ze skora, krostki,
hustawka nastrojow, wilczy apetyt itp.
Teraz jednak jest super - znajomi mowia, że nigdy nie wygladalam tak
dobrze: swieza cera, blyszczace wlasy, slowem "sila i witalnosc" :).
Owszem krostki pojawiaja sie od czasu do czasu tj. w odpowiednie dni
miesiaca ;) ale szybciej sie goja i nie sa tak uciazliwe.
Mysle, że powinnas zaczekac troszeczke na efekty. Twoj organizm zdazyl
sie juz troche przyzwyczic do papierosow i nie tak szybko przyjdzie sie
mu wyzwolic spod jarzma nalogu :)

pozdrowienia i powodzenia w walce z nalogiem
sofi