Re: nieprzyjemny zapach

Data: 2008-11-12 23:19:26
Temat: Re: nieprzyjemny zapach
Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

Panslavista wrote:
> Mam cenniki, stare z czasów twoich sąsiadów. Nie chce mi się
> sprawdzać, ile środek do okien kosztował, ale z pewnościa podajesz
> nieprawdziwą cenę. Carpet Shampo to koncentrat 1:10 rozcieńczany w
> wodzie. Starcza na rok używania. I tak jest z większością środków,
> nawet jeżeli nie są tanie, to okres stosowania przez przeciętną
> rodzinę jest tak długi, że te "tanie" erzace okazują się bardzo
> drogie...

delikatnie mówiac już Ci zrobiło dziury i masz klapki na oczach...

starcza na rok... ale jak częstego prania?
ile metrów?

a jak cioci kazi starcza na 10 lat, a kuzynowi cześkowi na 2 mce to co?

Amway to syf - głównie z powodu technik sprzedaży które oferują
całe gówno które sprzedają jest tylko przykrywką do marży na których tak na
prawdę robi się pieniądze...
wieczne piramidki i marże od piramidki są tak na prawdę jednym wielkim
łańcuszkiem szczęścia...
a Ci co zaczęli mają rzeczywiście obecnie piękne życie....

tam nie chodzi o kosmetyki - tam chodzi o całą otoczkę... ale może kiedyś to
zrozumiesz...