niepsująca kuchnia

11. Data: 2007-02-15 09:13:45

Temat: Re: niepsująca kuchnia
Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 23:05, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:

> Mastercook to nowa nazwa dawnego wrozametu :-)
>
> Ja tam mam Amicę i nie narzekam.
>
> J.

Chyba tak:) Pojawiły się u mnie takie podejrzenia, po ujrzeniu
napisu...obok mastercook wyryli wrozamet;) Ale działa bez zarzutu
przez 10 lat:)
est
sory.

12. Data: 2007-02-15 09:26:19

Od: " hela" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz <l...@p...onet.pl_USUN_TO> napisał(a):

> ale cos w tym jest, ze na grupie pisza osoby, ktore przewaznie narzekaja na
> sprzet. Zauwaz ze jesli cos Ci dziala to jestes z tego zadowolona i siedzisz
> cicho, natomiast dyskusja zaczyna sie dopiero jak pojawia sie problemy :)

No co Ty, facet jesteś a nie znasz męskich dyskusji pt. "moje auto jest
najlepsze" choćby i co miesiąc we warsztacie stało? Ten syndrom działa również
na innych polach, Sama mam kolegę, którego zakupy są zawsze "najlepsze i po
znajomości" ;). No i bywają na forach jeszcze zawodowi lanserzy. Myślę że
trudniej się przyznać, równierz przed sobą, że kupiło sie bubla :/ No chyba że
ma się na celu zaszkodenie wizerunkowi firmy.

13. Data: 2007-02-15 09:26:57

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

hela <h...@g...pl> wrote:

> Błąd.
> Dawny Wrozamet to Wrozamet S.A. należący do grupy kapitałowej
> Fagor.... i producent marki Mastercook :)

Okej, okej, wiadomo o co chodzi :-)

J.

14. Data: 2007-02-15 09:41:44

Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_USUN> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " hela" napisał w wiadomości news:er18vr$2rd$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> również
> na innych polach, Sama mam kolegę, którego zakupy są zawsze "najlepsze i

pewnie, ze znam sam mam kilku takich ;) ale to juz wtedy nie dyskusja
merytoryczna tylko przechwałki. Mam takie podejscie, ze jak chce cos kupic
to zawsze sam wybieram, opierajac sie na opiniach innych, ale nigdy nie
wierzac w to bezgranicznie i slepo :) Przynajmniej pozniej nigdy nie mam
pretensji do innych ;)

pozdrawiam
Tomek

15. Data: 2007-02-15 11:36:38

Od: " hela" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz <l...@p...onet.pl_USUN> napisał(a):

Prawidłowa postawa, niemniej jednak nie należy całkiem lekcewarzyc mądrości
ludowej ;)

16. Data: 2007-02-15 15:43:58

Od: artpul <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hela napisał(a):
> jeżeli nie Wrozamet i nie Amica, które wybili mi z głowy forumowicze, to co?
> Ktos ma kuchnie gazowo elektryczną, która jest bezawaryjna? No moze prawie
> bezawaryjna.

Witam
Mam Amicę gaz-el., full-wypas, nie do zabudowy, 60 cm szerokości i od
4lat bezawaryjna, instalator jak podłączał (aby zachować gwarancję)
mówił, że zabezpieczenie przeciwwypływowe psuje się często zaraz po
gwarancji ale u mnie na razie to nie występuje.

Pozdrawiam
Artur

17. Data: 2007-02-15 15:50:45

Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Moi znajomi zachwalają kuchenkę Gorenie, sam nie wiem może ktoś mogłyby
> podzielić sie doświadczeniami jak w praktyce sprawują się kuchenki tej
> firmy.

Ja mam gazowo-elektryczną kuchenkę Bosch (50 cm), jest dobrze wykonana i
bezawaryjna od ponad 5 lat (drabinki i świetne prowadnice teleskopowe w
piekarniku, zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu, przyjemne w dotyku
wykończenie (inox).
Moi rodzice w 2006 r. kupili ceramiczną kuchenkę Gorenje (też wykończenie
inox), której piekarnik i wiele elementów są identyczne jak w moim Boschu,
więc pewnie to jakaś licencja. Zauważyłem niestety nieco gorszą jakość
wykończenia i spasowanie elementów w Gorenje (porównując z Boschem) - chodzi
o ostre krawędzie blach i o prowadznice teleskopowe w piekarniku.

Pozdrawiam,
Druid29

18. Data: 2007-02-16 11:48:49

Od: " hela" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

artpul <a...@i...pl> napisał(a):

> mówił, że zabezpieczenie przeciwwypływowe psuje się często zaraz po
> gwarancji ale u mnie na razie to nie występuje.

Ciekawe jak sie psuje, bo jeśli poprostu nie działa, to raczej o tym nic nie
wiadomo, gorzej jak działa bez potrzeby.
Zresztą nie wiadomo co gorzej .

19. Data: 2007-02-16 11:55:28

Od: " hela" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druid29 <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> bezawaryjna od ponad 5 lat (drabinki i świetne prowadnice teleskopowe w
> piekarniku, zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu, przyjemne w dotyku

A możesz podać model? Własnie tak chodzę koło bosza, bo przynajmniej
zewnętrznie wygląda solidnie.
Jest tylko jeden problem, w specyfikacji są podane teleskopy, ale gdzieś tam
plącze się uwaga że nie we wszystkich modelach/?/, natomiast sklep internetowy
podaje że ma model z wytłoczką, inni znów oferują ten sam z teleskopami.
No i :kataliza tylkiej ścianki" masz może coś takiego? Czy to nagrzewa się ty;
ko tylnia ścianka, czy porostu pokryta jest odpowiedzią powierzchnią?
Wiesz moze coś o tym?

Nawiasem mówiąc ogladałam Amicę w sklepie i zewnętrznie to jakośc zabawki z
bazarku od chińczyka :/.

20. Data: 2007-02-17 11:30:23

Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A możesz podać model? Własnie tak chodzę koło bosza, bo przynajmniej
> zewnętrznie wygląda solidnie.

Ja remontowałem i wyposażałem kuchnię 6 lat temu, a od niecałych 5 lat jest
używana. Niewiele było wtedy kuchenek o szerokości 50 cm wykończonych stalą
nierdzewną, mających jednocześnie zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu. W
pobliskim sklepie stała sobie moja kuchenka (Bosch HSW 245BPL/01) i
straszyła stosunkowo wysoką ceną (chyba1648 zł). Zachęcała dobrą markę,
wyglądem no i dość funkcjonalnym piekarnikiem.

> [...]
internetowy
> podaje że ma model z wytłoczką, inni znów oferują ten sam z teleskopami.

Myślę, że najlepiej jest dokładnie poznać specyfikację konkretnego modelu w
opraciu o strony internetowe producenta.

> No i :kataliza tylkiej ścianki" masz może coś takiego? Czy to nagrzewa się
ty;
> ko tylnia ścianka, czy porostu pokryta jest odpowiedzią powierzchnią?
> Wiesz moze coś o tym?

Widzialem wtedy w kilku polskich kuchenkach tzw. oczyszczanie katalityczne,
ale nie wyglądało to zachęcająco - do bocznych i tylnej ścianki były
przymocowane płaskie płyty ze specjalnego materiału. Wątpię, że można łatwo
doczyścić emalię w załamaniach, narożnikach i wokół wentylatora.
Zdecydowałem więc że wolę Boscha z drabinkami i teleskopami.
Tak jak wcześniej pisałem, takie same rozwiązania można znaleźć w Gorenje.

> Nawiasem mówiąc ogladałam Amicę w sklepie i zewnętrznie to jakośc zabawki
> bazarku od chińczyka :/.

Też to ostatnio zauważyłem.

Pozdrawiam,
Druid29