Re: nietrwale trwale?

From: Kruszyzna <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: nietrwale trwale?
Date: Mon, 12 Sep 2005 18:56:06 +0200

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 12 września 2005 18:24
użytkownik Boska, sącząc kawkę, wyklepał:

> sie ja mam czarne. jak sie zrobia zielone to tez plakac nie bede :>

Zielone pewnie nie, ale moga sie zrobic brazowe. Ja mialam farbowane na
rubinowa czern i wyszedl sprany kasztan :(

> niszczaca taka
> ziolowa? jak to wyglada?

No wlasnie nie jest niszczaca, ale tez w ogole sie nie trzyma. Nakreca sie
jak zawsze, metoda ta sama, tylko specyfik chemiczny jest inny.

> ja nie walki i papiloty tylko lokoweczka taka
> cieniutka robie pojedyncze skrecone loczki coby nie bylo siana... se pani
> wyobraz :)

Nie, dziekuje :) Ja nie ma cierpliwosci do spinek, co dopiero do
lokoweczki :))

Oj, swistak ma robote :))

Krusz.

--