nieustajace zmeczenie

11. Data: 2006-07-06 09:44:00

Temat: Re: nieustajace zmeczenie
Od: Anna Barczyk <a...@b...info.usun.to> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli tak stan trwa od dłuzszego czasu, to ja zastanawiałabym się czy
> nie ma tu jakiejś komponenty depresyjnej. Nie miałaś wcześniej żadnego
> stresujacego wydarzenia (typu, śmierć, rozwód w rodzinie, ślub) ???
> Może warto byłoby udać sie do psychiatry i sprobować leków
> przeciwdepresyjnych? Skoro nic innego nie działa, a wyniki w normie...

Odnosnie stresow to hmm kilka mialam (ostatni rok)
przewleka choroba synka
moj rozwod
przewlekal choroba i smierc taty
i tez myslalam o stanach okolo depresyjnyh wiec bylam u lekarza dostalam
przeciwdepresyjne i uspokajajace no i fakt sypaialam troche lepiej ale
wcale nei czuje sie lepiej tylko coraz bardziej zmeczona

zalamana juz powoli swoim stanem

ania

12. Data: 2006-07-06 09:46:35

Od: Anna Barczyk <a...@b...info.usun.to> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisał(a):

> mi od razu przychodzi do glowy anemia, problemy z cukrem i koniecznosc
> pobadania sobie cisnienia przez jakis czas.

Cukier badala nawet dosc czesto zawsze okolo 90
a cisnienie (mam cisnieniomierz porownywalam tez wyniki na innym
urzadzeniu) w granicach 110-70 do 130-85.
Anemia wykluczona badania krwi byly idealne :(
Ania

13. Data: 2006-07-06 18:47:26

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Barczyk" <a...@b...info.usun.to> napisał w wiadomości

> [...]
> przeciwdepresyjne i uspokajajace no i fakt sypaialam troche lepiej ale
> wcale nei czuje sie lepiej tylko coraz bardziej zmeczona

Dość dawno czytałem taką książkę: "PsychoNutrition by Calront Federcks PhD"
o wpływie żywienia na psychikę. Książka jest gruba ale da się streścić w
jednym zdaniu. Jeżeli są "psychkłopoty" to węglowodany trzeba ograniczyć do
50 gramów na dobę. Obecnie jest to modne. Dla zdrowych dorosłych zalecają do
130. A ile jadłaś do tej pory?
Pozdrowienia

14. Data: 2006-07-07 06:07:20

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Pomyśl o tym tez że leki przeciwdepresyjne dzialają dopiero!!! po kilku
tygodniach stosowania i to jeżeli są dobrze dobrane!!!
(a nie zawsze udaje się to za pierwszym razem) a należy je brać kolo dwu
lat!!!.
Lekarze ogólni malo kiedy przepisują typowe antydepresanty często natomiast
leki powiedzmy uspakajajace które poczucia zmęczenia nie usuną a wręcz mogą
nasilić.

Więc : gruntownie przebadaj się (w tym psychiatra) , sprawdź dzialania
uboczne stosowanych leków i sposoby ich stosowania.

Marek

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0627-2, 2006-07-06
Przetestowano na: 06-07-07 08:07:21

15. Data: 2006-07-07 12:58:57

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek. napisał(a):

> : przeciwdepresyjne i uspokajajace no i fakt sypaialam troche lepiej ale

> Marek

Zdecyduj wreszcie, czy Ty Marek, czy Marka ;-)

--
Kaja

16. Data: 2006-07-08 06:05:03

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
Marek. napisał(a):

> [...]

> Marek

Zdecyduj wreszcie, czy Ty Marek, czy Marka ;-)

Witam
To ja Marek.
Moje to to bez : (dwukropka) i odpowiadam pod jej tekstem bo mib się tak
podoba . A co ??? nie pasuje ??. Merytorycznie a może jeszcze niezrozumiale
dla niemedyka coś nie tak. ???
Marek

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0627-3, 2006-07-07
Przetestowano na: 06-07-08 08:05:04

17. Data: 2006-07-08 08:13:47

Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A miałas badany cukier? Moze to cukrzyca?

18. Data: 2006-07-08 09:38:50

Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.bioslone.pl

19. Data: 2006-07-08 16:37:55

Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Jul 2006 08:05:03 +0200, Marek. napisał(a):

> To ja Marek.

Ale czemu odpowiadasz w sygnaturce Kai?

--
Sabina