nikt nic nie wie?

1. Data: 2002-07-18 09:19:22

Temat: nikt nic nie wie?
Od: "Fiorek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na prawde nikt nic nie wiem o zapaleniu nerek?

2. Data: 2002-07-18 18:02:38

Temat: Re: nikt nic nie wie?
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fiorek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Na prawde nikt nic nie wiem o zapaleniu nerek?

jest wiele osob ktore wiedza duzo o zapaleniu nerek... ale akurat nikomu nie
chce sie odpowiadac na Twoje pytanie... moze sformuluj je w nieco inny
sposob lub zadaj w nieco innym tonie...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2002-07-18 19:22:11

Od: "Fiorek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> chce sie odpowiadac na Twoje pytanie... moze sformuluj je w nieco inny

Przepraszam, ale czy ja cos w nim zle zrobilem? Grzecznie poprosilem o
wyjasnienie, z gory podziekowalem, nikomu nic nie narzucalem.....nie
rozumiem.

4. Data: 2002-07-18 20:47:10

Od: "--# Dominik #--" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, ale czy ja cos w nim zle zrobilem? Grzecznie poprosilem o
> wyjasnienie, z gory podziekowalem, nikomu nic nie narzucalem.....nie
> rozumiem.

Przepraszam, a czy obowiązkiem kogokolwiek jest odpowiadanie na
zawołanie?
pozdrawiam
Dominik

5. Data: 2002-07-18 21:43:48

Od: "Fiorek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, a czy obowiązkiem kogokolwiek jest odpowiadanie na
> zawołanie?
> pozdrawiam

Ludzie co z WAmi. Od tego jest usnet. Tu sie zadaje pytania i na nie sie
odpowiada.....

6. Data: 2002-07-18 22:16:58

Od: "--# Dominik #--" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzie co z WAmi. Od tego jest usnet. Tu sie zadaje pytania i na nie sie
> odpowiada.....

NIE!!!
Owszem, tu się zadaje pytania, ale odpowiedź nie jest żadnym obligatorium.
A poza tym narzucając się grupie i obrażając ją możesz tylko i wyłącznie
trafić do KF
pozdrawiam,
Dominik

7. Data: 2002-07-19 07:18:48

Od: "Fiorek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Owszem, tu się zadaje pytania, ale odpowiedź nie jest żadnym obligatorium.
> A poza tym narzucając się grupie i obrażając ją możesz tylko i

KOGO JA OBRAZILEM???!!!

8. Data: 2002-07-19 08:43:27

Od: "--# Dominik #--" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> KOGO JA OBRAZILEM???!!!

Twoje stwierdzenie w temacie ma wydźwięk zdecydowanie obraźliwy.
pozdrawiam,
Dominik

9. Data: 2002-07-19 09:14:10

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

--# Dominik #-- wrote:

> Twoje stwierdzenie w temacie ma wydźwięk zdecydowanie obraźliwy.

Pytanei: "nikt nic nie wie?" jest obraźliwe?

Ty je być może odbierasz może jako obraźliwe, ale to jeszcze nie znaczy,
że jest obraźliwe.

Pozdrawiam,
Krzysztof

10. Data: 2002-07-19 22:23:17

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> napisał w wiadomości

> Pytanei: "nikt nic nie wie?" jest obraźliwe?
>
> Ty je być może odbierasz może jako obraźliwe, ale to jeszcze nie znaczy,
> [...]

moze koelga zmiast robic za adwokata wypowie sie na temat zapalenia nerek
CO?

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

picie w czasie jedzenia
Łechtaczka, pochwa
poradnikmedyczny.pl - ponado 1300 artykulów
pytanie dotyczące budowy nerek
Alergia na...nikiel??