... no i mam problem ...

111. Data: 2009-09-04 07:38:11

Temat: Re: ... no i mam problem ...
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> Rzuuuuć linkiem.

Ja już się w temacie wypowiedziałem :-)

Stalker

112. Data: 2009-09-04 08:50:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Agnieszka <a...@z...pl> tak oto plecie:

> Rzuuuuć linkiem.

Pamięć zawiodła? Też tam się produkowałaś.

Qra

113. Data: 2009-09-04 08:57:18

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Agnieszka <a...@z...pl> tak oto plecie:

> Pamięć zawiodła? Też tam się produkowałaś.

Starość nie radość. A przypomniałoby się. To chociaż jakieś namiary, słowa
kluczowe, daty, cokolwiek ;-)

Agnieszka (a już dlaczego ja się tam produkowałam, skoro na żadnym spotkaniu
nie byłam to w ogóle dla mnie zagadka jest, chętnie zobaczę ;-))

114. Data: 2009-09-04 09:09:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Agnieszka (a już dlaczego ja się tam produkowałam, skoro na żadnym
> spotkaniu nie byłam to w ogóle dla mnie zagadka jest, chętnie zobaczę

Tylko privatnie.

Qra

115. Data: 2009-09-04 09:24:52

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Agnieszka <a...@z...pl> tak oto plecie:

> Tylko privatnie.

No kurczę, to musiała być poważna sprawa, skoro linka do publicznej grupy
można tylko privatnie dostać. Chyba pogrzebię w archiwum, bo to coraz
ciekawsze się robi ;-)

Agnieszka (a jak się nie dogrzebię to mail jest prawdziwy?)

116. Data: 2009-09-04 09:55:06

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> Dziekuję za zaproszenie, ale tak czy siak nie wybieram się w najbliższym
> znanym mi terminie do Warszawy :-)

No, nie, no! Przeciez podalysmy terminy, wiec sa Ci znane. ;-)
Iwona

117. Data: 2009-09-04 09:58:07

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:
>
> Ja wiem.

No, ja tez wiem, tylko piatek wczoraj sie zblizal i mozna bylo cos ukrecic.
;-)
Ale w sumie chyba po kazdym spotkaniu byly jakies ciekawe wspomnienia.
Iwona

118. Data: 2009-09-04 11:07:56

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:h7o5uq$r8u$1@inews.gazeta.pl...

> Mi, niestety, 8-go nie pasi - mam zebranie w szkole (u dziecka).
> Dziewczynki (choc moze i jakis tatus sie skusi, co watpliwe jednak...),
> mozemy w srode albo w czwartek, plizzzz?

Jak ustalicie na wtorek lub środę to i może ja dołączę. :-)
W czwartek idę się zebraniować do dziecka.

Sylwia

119. Data: 2009-09-04 11:16:46

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ja wiem.

Ja też. Ale nie wiem czy to samo.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

120. Data: 2009-09-04 11:17:48

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Szpilka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Jak ustalicie na wtorek lub środę to i może ja dołączę. :-)
> W czwartek idę się zebraniować do dziecka.

Szpila!!!!
Obowiązkowo musisz być!!!!

Qra,

Tylko bardzo pliz o jakąś informację w temacie daty i godziny najpóźniej do
poniedziałku do 13.00, bo potem mogę mieć trudność w złapaniu internetowego
zasięgu.

[Wr] Wolne miejsca w przedszkolach we Wrocławiu
Dylemat czy posłać 6-latka do pierwszej klasy
Młody giercownik
Początek sądowej tyranii
niedługo zacznie się szkoła...