... no i mam problem ...

131. Data: 2009-09-04 12:54:08

Temat: Re: ... no i mam problem ...
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka <M...@M...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał

> Śmiałam się tuż po wyjściu z gabinetu dyrektorki przedszkola ;-)

to byl usmiech dnia dzisiejszego, ja mowilam o ten z przyszlosci..
dalekiej :))

> Obawiałam się, ze nie będzie chciała współpracowac i chciałam się
> przygotowac do walki ... ale okazało się, że zupełnie niepotrzebnie.
>
> A watek nam się ładnie rozwinął ... pobocznie ;-)

ano.

i.

132. Data: 2009-09-04 13:35:31

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*MOLNARka*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C
Pippi):

> środa, 9.09. godz. 18.00. Furkot na Jana Pawła ???

Może coś z drugiej strony W-wy - np. Zielnik Cafe na Odyńca
http://www.zielnikcafe.pl/
Dzień i godzina OK, ale wtedy przyjadę z ogonami...
Magda *gdaMa*
Mysz 27.02.2000 oraz inszy Szkodnik 22.04.2005

4395 (20090904) __________

133. Data: 2009-09-04 13:45:34

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Może coś z drugiej strony W-wy - np. Zielnik Cafe na Odyńca
> http://www.zielnikcafe.pl/

Super miejsce. Ale kiepska lokalizacja jednak...

> Dzień i godzina OK, ale wtedy przyjadę z ogonami...

Z ogonami? A kto ich bedzie pilnowal?
Iwona

134. Data: 2009-09-04 15:27:24

Temat: OT Re: ... no i mam problem ...
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Marchewka*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C
Pippi):

> Super miejsce. Ale kiepska lokalizacja jednak...

Mnie tam najlepiej pasuje Ursynów - okolice Multikina(*)

> Z ogonami? A kto ich bedzie pilnowal?

Sami się będą pilnować ;)

(*) Jak pisałam te słowa ok 15:40 to mi na parkingu firmowym w dupkę
wjechali. Dobrze, że mur ogrodzeniowy tFUjami porośnięty to przodu nie
skasowali...

135. Data: 2009-09-04 22:35:03

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:h7l6s2$pfn$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:h7k1f6$k8d$2@nemesis.news.neostrada.pl...
> W każdym przedszkolu ze znanych mi opowieści i ze swoją widzą za tzw.
> karę idzie się do młodszej/gorszej(jak widać )/ grupy. Taki standard
> pedagogiczny.
>
> ---------------------
> Bardzo durny sposob karania. Wpaja sie dzieciom, ze te mlodsze sa gorsze.
> A dodatkowo karany dzieciak moze sobie pomyslec, ze te mlodsze sa tam za
> kare. ;-)

Znasz takiego co sobie tak pomyślał? Mój traktuje tę karę jako skazanie na
nuuudę. Bo jak wiadomo (wśrod starszaków) u młodszych są nudne zabawy i
zabawki.

> U nas kara jest odseparowanie zle zachowujacego sie delikwenta od grupy i
> zabawy. Plus system motywacyjny.
> Kary powinny byc madre, a nie uznawane za dobre te, ktore sa powszechne
> (vide: "w kazdym przedszkolu").

"Ośla ławka" jest mądrzejsza od zmiany grupy?
Zawsze myślałem, że kary powinny być skuteczne.
zx

136. Data: 2009-09-04 22:39:19

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał

> Durny. I dość szybko został wyłapany i przez nas ukrócony. Co nie zmienia
> faktu, ze dzieci zapamiętały, ze 'za karę' idzie się do innej (wcale nie
> zawsze młodszej) grupy.

> U nas też.
> To wyprowadzenie do innej grupy to już ostateczność.

Bardzo mnie ciekawi proces przyporządkowywania wag do ww. kar. Na logikę to
separacja od wszystkich grup powinna być ostatecznościa.
zx

137. Data: 2009-09-04 22:49:30

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie. "Gorszego dziecka".

Co to znaczy "cień gorszego dziecka"?
zx

138. Data: 2009-09-04 22:54:38

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:h7mfkb$671$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Moj syn czasami jest stawiany do kata. Jak juz przemysli sprawe i wylizie,
> to jakos tak mu morale wzrasta i chetny do wspolpracy wielce.
> Iwona

Wcale mu się nie dziwie. Taki kat to i kaptur ma straszny, i topór;-)
A poważnie, to demonizują te kąty chyba tylko ci co zapomnieli jak tam było.
Ja pamiętam ,ze traktowaliśmy tę karę za złe zachowanie jako sprawiedliwą.
zx

139. Data: 2009-09-05 07:56:14

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zeusx" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:h7l6s2$pfn$1@inews.gazeta.pl...
>
> Znasz takiego co sobie tak pomyślał?

Nie. Ale znam takiego, ktory nie widzi emotikow.

> "Ośla ławka" jest mądrzejsza od zmiany grupy?

Tak.

> Zawsze myślałem, że kary powinny być skuteczne.

Dobrze myslales.
Iwona

140. Data: 2009-09-05 17:48:56

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Gupiś. "Te" wnioski po spotkaniu harpii są jak najbardziej subiektywne,
> ja dwa razu byłam i mnie nie zadziobały.

Bo sama dziobałaś. Ja nie dziobię poza netem, tylko staram się być
sympatyczna, co mi w TYM gronie nie wychodzi - mogę siedzieć tylko pod
ścianą. Wolę się więc bawić w "pijackim" towarzystwie grupy gitarowej,
gdzie wszystkie "przyczepki" są mile widziane :).
http://prmg.art.pl/zdjecia/2009/jerry/p8290007.jpg

> I możesz wziąć ze sobą TŻkę. Ona to ma prawo się pojawić jak
> najbardziej, zwłaszcza że też babka.

Widzisz, Stalker? Pozwoliły. Nie ma się co cykać.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

[Wr] Wolne miejsca w przedszkolach we Wrocławiu
Dylemat czy posłać 6-latka do pierwszej klasy
Młody giercownik
Początek sądowej tyranii
niedługo zacznie się szkoła...