nowa amnestia cbneta :)

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:hmevfd$3k6$3@atlantis.news.neostrada.pl...

> Nie potrzebuję Twojej pomocy, Chironie. :)
>
> Ewa

To się cieszę. Naprawdę.
:-)))

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprzestawiam kolejność.

> Boję się pomyśleć, jaką barwą moja się przejawia aura.
Qrzej - brązy i żółcie. Fatalnie, co ? Ciepło, ale jednak jesień ;))))

> IMO Vilar niekoniecznie jest pomarańczowa. W ogóle bym jej nie określała w
> pochodnych czerwieni.
To są moje dość swobodne skojarzenia. Ja je naprawdę tak postrzegam, jak
się zastanawiam. Chyba nie ma co za bardzo z tym dyskutować.
Wydaje mi sie, że w ogóle litera V mi się kojarzy z pomarańczowym ;)
Możliwe też, że mi się zaraz zmieni ;)

> Interesujące, że postrzegasz tutejsze kobiety głównie przez pryzmat
> kontaktów czy nawiązań do CBka...
> Chociaż nie trzeba się dziwić, każdy ma swoje pasje, ja kompulsywne żarcie
> spowodowane życiowymi zawodami, Ty własne niezrealizowane namiętności...
Bardzo ciekawy akapit ... Zapaliłem się aż, żeby go rozwinąć we wszystkich
możliwych kierunkach ;) ...

Ale czasowo wymiękam, więc tylko zapodam kilka emocji Szymborskiej
zapodanych właśnie w TV:

Ella w niebie

Modliła się do Boga,
modliła gorąco,
żeby z niej zrobił
białą szczęśliwą dziewczynę.
A jeśli już za późno na takie przemiany,
to chociaż, Panie Boże, spójrz ile ja ważę
i odejmij mi z tego przynajmniej połowę.
Ale łaskawy Bóg powiedział Nie.
Położył tylko rękę na jej sercu,
zajrzał do gardła, pogłaskał po głowie.
A kiedy będzie już po wszystkim - dodał -
sprawisz mi radość przybywając do mnie,
pociecho moja czarna, rozśpiewana kłodo.

I jeden z ulubionych obrazów poetki:
Jan Vermeer "Mleczarka":
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a8/V
ermeer_-_The_Milkmaid.jpg

A tu także coś dla Endera (też od Szymborskiej)
wcisnę i idę spać:
Rembrandt "Powrót syna marnotrawnego":
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9c/R
embrandt_Harmensz._van_Rijn_125.jpg

Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla narcyzów nie. Dla mnie najprostsze - 100 procent sukcesu.
>
> PS. Ale skoro Ty mnie nie lubisz, to nie znaczy, że mi się nie udało, lecz
> że ja o to po prostu nie zabiegałam :-)

Nie mam problemów z logiką, Ixi ;)
Właściwie, to miałem to sam napisać - mnie sobie po prostu nie wybrałaś ;)
Ale skoro Ty napisałaś, to cóż ja mogę ;) Ty tu kontrolujesz rzeczywistosć
;)

Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Przepraszam? A za co? Cóż takiego zrobiłeś, że mnie przepraszasz? Pytam z
> pewnym niepokojem:-). Jeśli idzie o to wkur...- no to spróbuj waść fqurzyć
> mnie. Do dzieła, Redarcie! Czekam- może Ci się uda:-)

Wiem, że bardzo pragniesz ze mną kontaktów, Chironie, ale ...
Nie bardzo czasowo, zobacz, która godzina. Teraz jestem
skupiony gdzie indziej.

Zdrówko ;)

Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hmepqb$mbq$20@node2.news.atman.pl...

> Nas różni to, że ja się nigdy nie stawiam ponad kimś. Nie udowadniam, że
> to co jest mi miłe, jest lepsze.

IKS jest dość jaskrawo żółta.
Jasno-różowej Medei postawionej obok niej prawie nie widać.
Ja się nie dziwię, że Medea nie czuje się
z tym dobrze.

Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moja??? - może ogłosimy plebiscyt na kolorki?

Jaskrawo żółty.

Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Redart" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

> No ładnie i zostałam otwieraczem do puszek.......

No, przepraszam ;) Interesujący jest także Twój protestantyzm.

Przepraszam za bardzo suche wyrażenie 'czynnik cebe-kontaktowy'.
To nie tak ;)

Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, chyba tutaj się mocno mylisz. Paulinka jest bardzo podobna żtp.
> konstrukcyjnie do XL. Obie są bardzo silnymi kobietami. Powiedziałabym
> nawet - buldożery. ;)

No trochę na to wychodzi ... Ale akurat to, co mnie najbardziej drażni w
I to tego w P nie widzę.

Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Dlatego nie chcę ci sprawiać przykrości.
> Sama ją sobie sprawiasz z nawiązką, a ja nawet jak się ci odgryzę
> w miarę uprzejmie, to i tak nie czuję się z tym przyjemnie.
> Naprawdę potrzebny ci konflikt ze mną?
> Skoro tak mną gardzisz i jestem taki dla ciebie ostatni,
> to co ci przeszkadza mnie olać?
> Umówmy się, że zrobisz to od teraz, oki?
> Obiecuję ci, że będzie to dla ciebie naprawdę oczyszczające ;-)
> ENder
>
> PS pomogę ci nawet troszkę, możesz odpisać co tylko chcesz,
> a ja ci to wybaczę i nie zareaguję ;-)

Jednak strasznie pierdzielisz od rzeczy. Komunikat
od Paulinki był prosty:
"Nie czuj się zdziwiony, że ludzie nie lubią nieuczciwości, bo
na tym się w zasadziła cała antypatia skierowana w Twoją stronę.".
To jest meritum, pod którym się podpisuję. Mówiłem Ci
w istocie to samo, tylko innymi słowami: nie ma istotnego
powodu, dla którego mielibyśmy otaczać Cię większą troską,
niż Twoją TŻ. To, że Ty tu przychodzisz, a nie ona - nie stawia
Cię w pozycji uprzywilejowanej, dyktującej oceny.
A ty zaraz kręcisz film o agresji.

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hmeqoq$mbq$22@node2.news.atman.pl...

> Piszesz o tym wprost, używając do tego odpowiednich narzędzi. Lubisz
> ośmieszać i dominować, to Twój problem.
>
> --
>
> Paulinka

lubi błyszczeć, tylko tyle ;)