nowa amnestia cbneta :)

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Mar 2010 11:31:17 +0100, Vilar napisał(a):

> Tak lubię szarości,
> są takie eleganckie,,,,
> a wyglądam w nich jak wymoczek i trup..... normalnie....cholera jasna!
> Muszę, jako zima, pozostać przy swoich kontrastach.
>
> MK

Zimom pięknie w szarym, ale koniecznie z bladoróżowymi-pudrowymi akcentami
(np pudrowa bluzeczka i szary kostiumik lub sweter)!!! Precz tylko z
czernią.
--

Ikselka.

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to czemu ich złości moje błyszczenie?
> Kiedy ktoś ma/robi coś, co mnie akurat zwisa i powiewa, nie przeszkadza
> mi,
> że on to ma/robi :-)

A pojęcia nie mam.
Serio.

Myślałam, że ich złości twoje kopanie po kostkach, serio :-))))

> Jak z białego złota, to może być ;-)
>

> --
>
> Ikselka.

MK

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Centrum to zdaje się Piątek.
>
> Qra

150 km jechać?
Żeby dziobem pokłapać????
Weź......

A może....
Znam sympatyczne jeziorko koło Nidzicy.
To też niedaleko.
Można by się tam spotkać i kłapać dziobem przy plusku płetw jakoś bardziej
latem......

MK

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Mar 2010 11:42:43 +0100, czerwony napisał(a):

> Aha. Czyli jesteś wielobarwna, elastyczna, ale nie zupełnie bez wyrazu i bez
> wyrazistych, swoistych akcentów. W ogóle kolory to temat, w którym się
> urodziłaś i jako ich fascynatka bez pudła jesteś w stanie powiedzieć,
> komu jest w czym dobrze. Oczywiście ludzie bardzo pragną Twoich opini
> w tej kwestii. Ale nie tylko w tej oczywiście. Jest bardzo wiele przestrzeni
> i oceanów, w których bez problemu przyjmujesz adekwatną postać,
> czujesz się jak ptak na błekitnym niebie lub piękna ryba w wodzie.
> Innymi słowy - wszechświat zmysłów, uczuć, barw, namiętności, ludzkich
> [...]

A dokładnie tak! Pieknie ujęte, sama nie potrafiłabym lepiej i adekwatniej
:-)
--

Ikselka.//świeżo po kolejnym s-konsultowaniu kolejnej sąsiadki w kwestii
koloru włosów, zasłon i obić na meble oraz kwiatów w przyszłym ogrodzie :-)

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> 150 km jechać?
> Żeby dziobem pokłapać????
> Weź......

Dobra Villar. Jeśli potrzebujesz cięższej motywacji, to proponuję by
oddział Łódzki psp zorganizował jakiś pogrzeb.

> [...]
> To też niedaleko.
> Można by się tam spotkać i kłapać dziobem przy plusku płetw jakoś bardziej

No i skoro przy jeziorku, to można by coś o łodziach podwodnych ... ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zimom pięknie w szarym, ale koniecznie z bladoróżowymi-pudrowymi akcentami
> (np pudrowa bluzeczka i szary kostiumik lub sweter)!!! Precz tylko z
> [...]

Ale ja lubię czarny!!!!!
Czarny jest świetną bazą.
Zakłada się pod spód, na to coś np. fioletowego (np. dziś) i jest bardzo OK.
Czarnego zimie nie wydrzesz.
Nie ze mną te numery :-))))))) Brun...Ixi :-))))

MK

PS. Poza tym na czarnym najlepiej widac białą psią sierść (mam 2 białe psy
:-)) )

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Mar 2010 11:57:37 +0100, Vilar napisał(a):

> A pojęcia nie mam.
> Serio.
>
> Myślałam, że ich złości twoje kopanie po kostkach, serio :-))))

Ich kopanie mnie nie złości :-)

--

Ikselka.

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dokładnie tak! Pieknie ujęte, sama nie potrafiłabym lepiej i adekwatniej

No to prawie jak moja żona.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Mar 2010 12:12:04 +0100, czerwony napisał(a):

> No to prawie jak moja żona.

Miłe :-) //dla mnie, nie wiem, jak dla Ciebie
--

Ikselka.

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miłe :-) //dla mnie, nie wiem, jak dla Ciebie

Jeśli chodzi o moją żonę - tak, postrzegam to za bardzo miłe. Za to ją
kocham ;)

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo
8-o