nowa amnestia cbneta :)

341. Data: 2010-02-23 19:20:25

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Feb 2010 00:05:00 +0100, cbnet napisał(a):

> A najbardziej nie pasuje mi to, że Bluzgacza pamiętam jako
> gościa, który "jechał na zimno"... a "trochę" go ~testowałem
> jednak [czasem].
> Np drwił czasem z Kominka, że "miętki" jest, a Kominka
> to lekko waliło, choć starał się nic nie pokazać.
>
> A ten: wykształcenie, porządek... itd.

Nieee, to Bluzgacz, Bluzgacz! Wrócił po kuracji - jedzie na prochach, tylko
teraz ma w drugą stronę.
;P
--

Ikselka.

342. Data: 2010-02-23 19:22:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Feb 2010 00:30:36 +0100, czerwony napisał(a):

> Generalnie zasadniczym jego celem było
> przeprowadzenie na dziewczynach eksperymentów dot. możliwości manipulacji
> żeńskimi emocjami.
> W tym celu faceci generalnie byli mu nieprzydatni do niczego,
> a raczej przeszkadzali, rozbijali atmosferę kameralnej, zamknietej
> grupy.

Dokładnie. Bo to mój kolega z redakcji ;-D
--

Ikselka.

343. Data: 2010-02-23 19:50:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Feb 2010 08:47:17 +0100, Redart napisał(a):

> To jest jasne. Ale jednak nie widzę motywu - skierowanego
> na łagodność wobec akurat Iksi. Tzn. wyobrażam sobie
> takie motywy, ale ich nie widzę w tej konkretnej sytuacji.

Całe to wielkie dochodzenie pokazuje, jak bardzo wszystkich dotknęło jedno:
że Ender akurat wobec MNIE był łaskawy.
Dwie osoby tu puchną z radochy: ja i Ender.
Ja - bo widzę, jak wszystkim bardzo zależy, abym była jednorodnie i
gremialnie potępiona (to podświadomy Wasz hołd mi złożony, dzięki), a Ender
- bo widzi, jak Was wszystkich interesuje jego opinia, która wręcz dzieli
grupę na dobrych i złych; nikomu do tej pory nie udało się tego tak łatwo
osiągnąć. To po prostu fascynujące jest! //by Alutka
:-D

--

Ikselka.

344. Data: 2010-02-23 19:52:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Feb 2010 09:22:49 +0100, Qrczak napisał(a):

> Jeśli to był Bluzgacz, moment odejścia byłby uzasadniony (ugrał, co chciał).

Oczywiście: załamał 97 procent grupy :-D

--

Ikselka.

345. Data: 2010-02-23 20:10:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Feb 2010 11:44:45 +0100, Vilar napisał(a):

> Dawaj Qra, dawaj!
> I laczkiem, i laczkiem :-))))), MK

Dawaj! I zapałkę w dupkę! Ale tylko na 15 minut!
:-D
--

Ikselka.

346. Data: 2010-02-23 20:12:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Feb 2010 11:47:31 +0100, Vilar napisał(a):

> Bo w tym sęk, że każdy z nas jest idealny. W 100% idealna Qra, czy VIlarka
> (a nawet Ixi),

Jak to NAWET???

> tylko jakoś czasami nam to...umyka.

Trzeba się w garść brać, to łatwo nie umknie.
:-)

--

Ikselka.//z pełnymi garściami

347. Data: 2010-02-23 20:13:37

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> Dnia 23-luty-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> no trudno, pokonał mnie.

Bravo:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

348. Data: 2010-02-23 20:15:25

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Chyba raczej wolałaby kogoś do machania łopatą.
>
> Qra

Qro- ja tu z grupowiczką Vilar metafizykę uprawiam, a Ty z łopatą
wyskakujesz:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

349. Data: 2010-02-23 20:16:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Feb 2010 11:57:27 +0100, Chiron napisał(a):

> Echhh, kiedyś to mogłem osiągnąć co pragnąłem, i bez odpoczynku jeszcze raz
> to osiągnąć, i jeszcze, i jeszcze...
> :-)

Chiron, czy Ty sugerujesz to co ja, tzn że Ender wy....ł większość grupy???
:-D
--

Ikselka.

350. Data: 2010-02-23 20:17:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie cieszyłabym się z takiego ataku będąc na Twoim miejscu.

Nie-e, być może nie cieszyłabyś się z takiego ataku jako XL. Na moim
miejscu by Cię ni ziębiło, ni parzyło. Wierz mi, jestem w tej kwestii
kompetentna. ;)

Ewa

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo