nowa amnestia cbneta :)

431. Data: 2010-02-24 07:49:10

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Czyli?...

Widzę, że Ty naprawdę nie zdajesz sobie sprawy, jak trudno zrobić samemu
sobie fotkę tak, by nie trzasnęła klisza w aparacie? By nie uległa
sformatowaniu karta? Nie popękała soczewka obiektywu?
Och, jak Ty mało, Chironie, o życiu wiesz....

Qra

432. Data: 2010-02-24 07:54:50

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

?

433. Data: 2010-02-24 07:56:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ale można sobie powyobrażać, po samych Twoich wypowiedziach sądząc, że
> skoro ja taka piękna, jak mądra (i odwrotnie), to Ty, Qrka... Daj
> pomarzyć! :-P

Doprawdy nie ma o czym.

Qra, po zastosowaniu powyższej analogii ugly, dirty and bad

434. Data: 2010-02-24 07:58:07

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sformatowaniu karta? Nie popękała soczewka obiektywu?
> Och, jak Ty mało, Chironie, o życiu wiesz....

Qro- jak nie wyślesz. to zobaczysz:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

435. Data: 2010-02-24 08:12:21

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Jednak z czego wynika rozwarstwienie mojej osobowości a integracja waszej?
> Otóż przykład:
Otóż proponuję, abyś się trzymał definicji, skoro już decydujesz się
na używanie formalizmów psychologiczno-psychiatrycznych.
Twoje przykłady są dobrą ilustracją Twoich racjonalizacji, nie przyczyn.
Ale to osobny temat.

> Wydaje mi się, że znam prawdę o sobie, jaki jestem i jestem jej bardzo
> świadom, czasem aż do bólu, ale ona może być jedynie moim sekretem,
... o tym bólu własnie chętnie byśmy więcej posłuchali ...

> ponieważ 'wierni' tacy jak tu dosadnie ocenią moją uczciwość.
> A najlepiej, gdybym wręcz sobie wmówił, ze kocham tylko jedną i to
> wmówienie zastąpiło mi wszystko, co nie normatywne społecznie do końca
> życia, mając gdzieś to, kim tak naprawdę jestem.
> A jestem każdym z was, tylko mam siłę, ochotę, uczciwość lub cokolwiek
> innego, aby nie dopuszczać do integracji mojej osobowości.
> Ale nie zawsze mi się to udaje.
Wykrzywiasz pojęcia i definicje:
- 'integracja osobowości' nie jest synonimem 'wmawiania' czy 'normy
społecznej'
- stopień integracji osobowości ma dużo mniej do czynienia z Twoimi
świadomymi wyborami, niż to przedstawiasz.Jeśłi już to więcej ma to
wspólnego z wyborami Twoich rodziców, w szczególności do ich zapatrywań
na ideę 'kija i marchewki'
- ... patrz dalej ...
> Czasem wymiękam przy jakichś dziwnych tekstach typu: 'tęsknie za tobą',
> 'czy nie chciałabym ciebie stracić', a wtedy łatwo popełnić błąd, za
> który płaci mój związek. No cóż, ktoś musi - taki lajf ;-)
- integracja osobowości to nie 'chybotliwość emocjonala', 'impulsywność''

> jeszcze szukać? Przyznałem, że nie represjonuję swoich popędów czy
> pragnień i nawet nie mam takiego zamiaru, a wręcz staram się używać
> swojej inteligencji, żeby miały one swój w miarę swobodny i normalny
> przecież udział w moim życiu i moim zdaniem, z tego powodu ENder jest
> już tu spalony.
> No bo kto teraz uwierzy, że się cudownie odmieniłem, jestem wiernym i
> przykładnym TŻ i waszym świetnym kumplem? ;-)
Nasza wiara jest Ci do czegoś potrzebna ?
Czego oczekujesz od grupy ?

436. Data: 2010-02-24 08:18:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Redart <i...@g...onet.pl> tak oto plecie:

> ?

Z Niedzieli.

Qra

437. Data: 2010-02-24 08:24:48

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Redart <i...@g...onet.pl> tak oto plecie:

> Z Niedzieli.

Będziem na ambonach ???

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

438. Data: 2010-02-24 08:25:21

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Redart <i...@g...onet.pl> tak oto plecie:

> Z Niedzieli.
?
... Qta, nie zamącaj ... ;) Woda w stawie nie robi dobrze qtnym pazurom ...
;)

439. Data: 2010-02-24 08:42:37

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> no bo jaki problem napisać coś, co komuś wyda się miłe, tylko czy na
> pewno o to tutaj chodzi?
> Na ile wiarygodny i wartościowy jest taki sympatyczny odbiór, zwłaszcza
> gdy wywołała go czyjaś potrzeba akceptacji świadomie lub nie?
> Warto tym się karmić?
> Może i warto, bo gdyby ktoś pokazał tutaj naprawdę kim jest, bez
> ubierania tego w eufemizmy tak jak ja, to ciekawe kto by go polubił i
> kto zaspokoiłby jego potrzebę akceptacji, nad którą nie ma kontroli.
> Zwłaszcza jak ten ktoś sam przed sobą stara się ukryć to, kim naprawdę

Powoli dochodzę do przekonania, że Enderem jest niejaka Ixi..... :-)

MK

440. Data: 2010-02-24 08:44:42

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czerwony" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

> No właśnie. To dlaczego masz jakieś drobne 'pretensje',
> że nie stosujemy wobec Ciebie podobnej taryfy ulgowej ?
> Chcesz, żeby stosować wobec Ciebie kryteria takie,
> jak wobec osoby, która publicznie chwali się papierem
> z psychiatryka ? Chcesz mieć statut 'współużytkownika
> specjalnej troski' ?

Hahaha,
współużytkownik specjalnej troski :-)))))) - sobie to zapamiętam.
MK

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo
8-o