nowa amnestia cbneta :)

571. Data: 2010-02-25 07:47:10

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-25 08:30, niebożę Redart wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Też bym coś o Qrze napisał, ale nie napiszę ... ;)

Ty to dopiero jesteś zawoalowany!

Qra

572. Data: 2010-02-25 07:50:32

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-luty-10, kiwiko wlazł między psychopatów i wykrakał:

> hihi, troszeczkę się zmieniłeś
> złagodniałeś?

troszeczkę? ogromnie.
normalnie - inna osoba.

--

Sprawa Grzegorza Brauna
http://tr.im/OzA8

573. Data: 2010-02-25 07:54:19

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-25 07:33, niebożę Bbjk wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Że tak sobie z rana wtrącę o swoim Was odbiorze:
> Ewa jest rozumną, inteligentną, wrażliwą i ciepłą kobietą, w dodatku
> wzbudzającą zaufanie. Podobnie Ty, choć bardziej kamuflujesz się za
> tarczą żartów i zabawy. Kiedyś, przeglądając wiadome grupy zastanowiłam
> się przez moment, całkiem abstrakcyjnie i testowo, komu z Was
> powierzyłabym dziecko pod opiekę, wychodząc z domu na kilka godzin -
> wyszło, że właśnie Ewie i Tobie Qro (zakładając, że byście się
> zgodziły).

Dzieci Ci się już znudziły i chciałabyś się ich dyskretnie pozbyć?

> Lubię też i cenię Aichę, trzymam 'Uruszlo' kciuki za to, byś
> się śmiała jak najczęściej.

Może by tak coś o którymś z "menów" napisać, bo posądzą nas o
nieuzasadnioną solidarność jajników.
Z drugiej strony... jak zacznę któregokolwiek komplementować, to się
dowiem, że podrywam.

Qra

574. Data: 2010-02-25 07:54:50

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> troszeczkę? ogromnie.
> normalnie - inna osoba.

Przeprogramował się.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

575. Data: 2010-02-25 07:56:14

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-25 08:50, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Też się boję.

Qra

576. Data: 2010-02-25 07:56:54

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> Dnia 2010-02-25 08:30, niebożę Redart wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Ty to dopiero jesteś zawoalowany!
>
> Qra

Syloqra! Chodząca perfidia usiłująca dokonać na moim sercu Entlosungu...

577. Data: 2010-02-25 07:57:15

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Zapraszam Cię do przyjrzenia się innej osobie na psp- IMO- to Twoje
> przeciwieństwo- glob. Niskie IQ, na wszystko, czego nie jest w stanie
> zrozumieć- reaguje chamskimi bluzgami, swoje emocje nosi praktycznie
> całkiem na wierzchu. Czy zauważyłeś, że on tu odnosi jakiś rodzaj sukcesu?
> A także- jest lubiany.
Poczytaj Chiron, w temacie psychoanalizy - o procesie pierwotnym i wtórnym.
Zerknij też do najwcześniejszej fazy rozwoju - fazy oralnej. Spróbuj
połączyć temat globa z pojęciami procesu pierwotnego, kateksji agresywnej
u niemowląt - i na tej podstawie określić jaki 'smak' ma u globa
relacja id-ego. Na tej bazie widzę szansę na porozumienie w kwesti
takiej:
- czy zachowania agresywne w stosunku globa są dla niego rozwojowe
- jakie zachowania wobec globa są dla niego rozwojowe

578. Data: 2010-02-25 07:58:59

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewien potencjał (potencjalik?), hipotetyczną zdolność - tak.
> Wykształcenie - NIE.
>
> [Notabene: to nie wyczerpuje tego co ~zauważyłem.]
>
> Co z tym zrobisz to twoja sprawa.
>
> Jeśli potrzebujesz "goryla", to doradzam porozumieć się raczej z kimś
> innym, a jeśli "niańki", to tym bardziej.
> Na twoim miejscu na siebie w tym zakresie bym nie liczył wcale.
> No niestety. ;)
>

> BTW jak będziesz przeginał jak Debil, to wtedy może się z tobą
> "przejdę. :)))
> Powaga. ;)

Cebe zaprasza Endera do swojego getta ;)

579. Data: 2010-02-25 08:06:10

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Dzieci Ci się już znudziły i chciałabyś się ich dyskretnie pozbyć?

;)

> Może by tak coś o którymś z "menów" napisać, bo posądzą nas o
> nieuzasadnioną solidarność jajników.

Problem w tym, że Was 'znam' długo dość i z różnych okoliczności, że tak
powiem mentalno-intelektualnych, a tę grupę czasem czytuję, czasem nie,
a najczęściej co ileś tam dni pobieżnie przeglądam i nie znam za dobrze
wielu tutejszych postaci. Niektóre posty/nicki pomijam całkiem, o innych
wiem niewiele, więc pisanie o nich mogłoby być niesprawiedliwe, czy
oparte na wybiórczych momentach epistolarnych. Ale jeśli wiem, to piszę,
jak o WAs.

> Z drugiej strony... jak zacznę któregokolwiek komplementować, to się
> dowiem, że podrywam.

No to się dowiesz, co Ci zależy.
--
B.

580. Data: 2010-02-25 08:13:57

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> Dnia 24-luty-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> nooo :)
> właśnie ostatnio to też miałem na myśli, pisząc "rewelacja".
> :)

Nowy wymiar. Wmawiasz Ewie empatię ;))

Na post o zbóju zaprosił
P.D.