nowa amnestia cbneta :)

71. Data: 2010-02-22 12:03:33

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie o to chodzi.

Za to wyniki w kontaktach z kobietami - gdybym miał być dosadny,
to takiego drugiego piździelca jak ty za świecą szukać.
Dajesz ciała że aż ciarki przechodzą, a później jeszcze strzelasz
zwykle focha jako puentę.

Litości, Dębska. ;)
Gdzie Rzym, a gdzie Krym?

No ale jak tak lubisz, to... twoja sprawa. ;)

--
CB

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

Coś w tym jest, szczególnie jeśli popatrzę pod tym kątem na jakiś ostatni
przedział czasowy (bo dalej mi się pamięcią sięgać nie chce) z reala. Jakoś
tak faktycznie faceci szybciutko zaczynają się 'spoufalać' w kontaktach ze
mną - i nie chodzi tu o podtekst homosiowy oczywiście. Coś w stylu, że
szybciutko staję "Przemem" ... i to o wiele za szybko niż by to wynikało ze
stopnia znajomości ;)

72. Data: 2010-02-22 12:11:30

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To akurat kojarzy mi się z walką na śmierć i życie np ze stadem
> ludożerców.
> Strzelasz, strzelasz, ale ostatnią kulę zostawiasz dla siebie.
>
> Notabene: podziwiam go za to, ze nie opuścił swich żołnierzy do końca.
> Nie uciekł, nie okazał się tchórzem.
> Większość na jego miejscu nie byłaby do tego zdolna.
>

> Czy to jest śmieszne?
> Dla ciebie pewnie tak, ale za twoje poczucie humoru nie
> odpowiadam.

Bardzo poważnie podszedłeś do tematu ...
A odpowiedź jest taka:

- tak, jest coś śmieszniejszego:
Hitler z własnoręcznie przestrzeloną głową, leżący na dnie własnego
głębokiego, betonowego bunkra i ubrany w strój clowna.

To modyfikacja pewnego czarnego dowcipu, tylko tam było
o martwym płodzie.

73. Data: 2010-02-22 12:14:31

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mną - i nie chodzi tu o podtekst homosiowy oczywiście. Coś w stylu, że
> szybciutko staję "Przemem" ... i to o wiele za szybko niż by to wynikało

To normalne u wszystkich, co mają co najmniej trzy punkty
w skillu "master of puppets" :) Skill leży w grupie kilku podobnych
skilli, razem zwanych 'Charyzma' ;)

74. Data: 2010-02-22 12:34:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

tnra nie liczysz?

--
CB

75. Data: 2010-02-22 12:41:45

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Informuję, że odplonkowałem kilka osób.

Hahah
Ładnie tak urządzać sobie karuzelę z konikami (żywymi) ??
A jak Ci brykną?

(widziałam kiedyś taką w Lubece - śliczności)..

MK

76. Data: 2010-02-22 12:44:35

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tnra nie liczysz?

Ależ liczę - tnr, PD i all ;)

Ale tu obróbce poddany jest PD. Zadziwiająco szybko udało Ci się go wciągnąć
i przypierdolić - kiedy się jakby lekko na Ciebie otworzył.
Jestem pewien, że go troszkę zabolało, bo liczył na więcej - ale machnie
ręką.
No bo ma inne wyjscie ?

Dostajesz mały punkt w skillu 'zaskoczenie', choć nie wiem, czy
nie lepsze byłoby 'czynienie zawodu'. No ale ...

77. Data: 2010-02-22 12:44:59

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to takiego drugiego piździelca jak ty za świecą szukać.
> Dajesz ciała że aż ciarki przechodzą, a później jeszcze strzelasz

Jakoś fochów w moim wykonaniu sobie nie przypominam w relacjach k-m ;)
Natomiast fakt faktem, że jakoś specjalnie nie staram się kobiet
wyróżniać, co w praktyce sprowadza się do tego że i facetów i kobiety
traktuję podobnie. Parę razy zdarzyło mi się usłyszeć wprost komplement
od kobiet, że świetnie się czują w moim towarzystwie - w sensie że
swobodnie. Popatrz na to z innej strony - iż zdarzenia w moim wykonaniu,
w których twoim zdaniem daję ciała nie mają na celu 'rwania'. Zapewniam
cię, że gdybym miał rwanie na celu to dopiero wtedy byś zobaczył ... jak
nie powinno się tego robić ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

78. Data: 2010-02-22 12:50:50

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i przypierdolić - kiedy się jakby lekko na Ciebie otworzył.
> Jestem pewien, że go troszkę zabolało, bo liczył na więcej - ale machnie

Ile jesteś w stanie postawić na tę pewność ? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

79. Data: 2010-02-22 12:54:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No sam już nie wiem... ;)
ale jakoś kojarzysz mi się właśnie z tym swoim fochem, którym
próbujesz wybrnąć jakoś "neutralnie" z sytuacji do jakiej doprowadzasz
swoimi drętwawymi "zalotami".

Zresztą sprawdź listę swoich puppetsów: masz tam jakąś damę?
Musiconiwidunisłychuchu.

No ale mogę się mylić, bo oczywiście...
"nie śledziłem ciebie aż tak uważnie jak chyba sądzisz". ;)

80. Data: 2010-02-22 12:59:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Parę razy zdarzyło mi się usłyszeć wprost komplement
> od kobiet, że świetnie się czują w moim towarzystwie - w sensie że
> swobodnie.

Ja, na ten przykład, czuję się dobrze, a nawet można powiedzieć, że
wirtualnie mi się podobasz. Jak prześlesz fotkę, to powiem więcej. ;)

Ewa

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo
8-o