Re: nowe mieszkanie

From: "T.Zon" <z...@s...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: nowe mieszkanie
Date: Tue, 16 Oct 2001 16:48:49 +0200

QW napisał(a) w wiadomości: <9qeqsq$219h$1@news2.ipartners.pl>...
>witam wszystkim,
>generalnie teraz mam problem jakie wybrac drzwi wewnetrzne,
>jakie plytki,
>glazura, terakota, jakie panele drewniane, a moze parkiet, co do lazienki,
>itp. itd. co tu kupic, zeby bylo dobre i nie kosztowalo majatek :-))).
>jezeli macie jakies doswiadczenia w tej sprawie i chcecie sie nimi
>podzielic, to bardzo prosze.

Swietna zabawa. Nastaw sie na dlugie szukanie tego co Ci podpasuje.
Najwieksza frajde sprawia dobranie poszcz. elementów tak zeby wszystko do
siebie pasowalo.

Jezeli planujesz zamieszkac jak najszybciej no to musisz przede wszystkim
zrobic kuchnie i lazienke. Wybor mebli jest spory ale raczej standardowych.
Inne kolory etc. oznaczaja czekanie 2-3 tygodni.

Ja zaczalem od wyrownania podlog, dalej malowanie sufitow i scian Dulux , i
podloga panele Classena Allegro (ciut sie zawiodlem), drzwi wew. Interdoor
ok 1200 sztuka plus szybki z Castoramy.

Co do niesmiertelnych dyskusji o panelach VS parkiet. Pod spod dalem zielone
plyty w wersji profi (32 dB wygluszania vs 20 cos zwykle) konsystencja
twardej welny mineralnej. Podloga jest wygluszona ale jak sie chodzi w
twardym obuwiu no to stuka. Niestety Allegro Classena sa IMO kiepskawe po
roku uzytkowania widac pod swiatlo ryski, konieczne jest zabezpiecznie taka
warstwa akrylowa.

Plusy to latwosc ukladania, latwosc utrzymania w czystosci, niska cena
wyglad jak dla mnie OK. Jak mi sie znudzi to po kilku latach w ciagu
weekendu uloze nowa podloge.

Polecam pismo Majster. W archiwalnych numerach bylo jak dobierac plytki i je
ukladac.

Pozdro
ZOnzi