nowy projekt SLD- słyszeliscie?

121. Data: 2002-02-17 10:58:05

Temat: Re: nowy projekt SLD- słyszeliscie?
Od: misiczka - Lesława Ignaszewska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a4mdbg$4op$1@news.onet.pl...

> Szpileczki wpinaj proszę w poduszeczkę :->

A jednak nie zrozumiałaś - czego dowodem jest to, co napisałaś w odpowiedzi.
No, cóż .. szkoda. Myślę, ze dalsze dyskutowanie z Tobą mija się z celem
:-((

--
misiczka
Zdanie nawet najmądrzejszego słonia

122. Data: 2002-02-17 11:40:51

Temat: Re: Wspólne rozliczanie podatków
Od: misiczka - Lesława Ignaszewska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adiola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Kumasz ???

Chyba jednak nie kuma :-D

--
Pozdrawiam, misiczka
http://www.misiczka.republika.pl

123. Data: 2002-02-17 13:25:15

Temat: Re: [OT] Wspólne rozliczanie Kiepskich
Od: "ania" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>bliskim nam zyciu? To czemu prawo bytu ma taki film jak 'Star Trek',
>'Sea Quest' czy 'Kosmiczne jaja', czemu istnieje 'Beverly Hills
>90210' - nadawane chociazby nawet rownolegle ze 'Szpitalem dzieciecia
>Jezus' (czy jakos tak)?
>Chyba zadne nie jest zblizone realiami do zycia w Polsce?
>
>Odpowiedz brzmi:
>Ludzie lubia sie smiac albo ogladac ciekawe rzeczy - niewazne, czy
>Jasia Fasole (i tez raczej nierealne sytuacje), czy Waldusia i
>Ferdusia, czy kapitana Nemo wieku XXV.
>Nie powiazywalbym tego pod zadnym pozorem z utozsamianiem sie pod

Mamy w kablówkach po kilkadziesiąt programów i każdy nadaje jakąś
astronomiczna liczbę seriali. Ale czy wiesz, kto je naprawdę ogląda? jaki
procent społeczeństwa. Gdyby wszyscy oglądali seriale, to nie mieliby czasu
na nic innego. A poza tym spytaj kogokolwiek. Nikt ci się nie przyzna, że je
ogląda, nawet, jeśli ogląda naprawdę. Podziwiam cię za odwagę. Jestś
pierwszy, kogo spotkałam, kto sie otwarcie do tego przyznaje.

124. Data: 2002-02-17 13:28:54

Od: "ania" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adiola napisał(a) w wiadomości: ...

>Taka, ze po slubie moze byc tylko rozwod, a po podpisaniu papierka
>legalizujacego konkubinat mozna podpisac drugi jak sie konkubenta juz nie
>lubi ;-) ( bez wlóczenia sie po sądach ).

Naprawdę?
Może o rozwod nie będą się włóczyć, ale o podział wspólnego majatku, jak
znam życie, to na pewno. I może jeszcze o prawo do opieki nad dziećmi.
Przcież ojcowie, którzy nie są mężami matek dzieci muszą płacić alimenty,
ale częstość kontaktów z dziećmi muszą ustalać w sądzie. A jeżeli para.
która się rozwodzi, nie kłóci sie o majątek i chce sie rozstać bez orzekania
o winie, to sprawa przebiega
łatwo i krótko, kto wie, czy nie szybciej i łatwiej niż takie procesowanie
sie o majątek.

125. Data: 2002-02-17 15:35:55

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Feb 2002 15:38:27 +0100, podpisując się jako "ania"

>Tu się nie kłócę, bo być może. Tylko dlaczego w takim razie w serialu "Na
>dobre i na złe" chcieli zgody matki chlopaka, ktory zginął w wypadku,

ROTFL ;)))))

życie to nie serial............

P,MSPANC
Marzena

126. Data: 2002-02-17 21:29:15

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kuchciak napisał

: Bywa też odwrotnie, np. specjalnie bierze się wcześniej ślub cywilny, by
: złożyć dwie premie gwarancyjne z książeczek mieszkaniowych na zakup
: wspólnego mieszkania.

Jeśli to i tak ma być wspólne mieszkanie małżeńskie, to nie bardzo pojmuję
zwrot "specjalnie bierze się wcześniej ślub". Co to znaczy "specjalnie"? Czy
mam to rozumieć jako: "Oni się mieli pobrać w 2003 roku, a_specjalnie_wzięli
ślub wcześniej, żeby premie dostać. Co za bezczelność i chamstwo - tak
przyspieszać ślub i oszukiwać fiskusa (bank/kasę mieszkaniową itp)!"
Maja

127. Data: 2002-02-17 21:31:59

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <p...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> o winie, to sprawa przebiega
> łatwo i krótko, kto wie, czy nie szybciej i łatwiej niż takie procesowanie

Wlaczylas komplikatory !!!
Po co , u licha kombinujesz jak kon pod gore ??? sprawia Ci to przyjemnosc
??
Z prostej sprawy robisz problem......., mam wrazenie, ze z polska
rzeczywistoscia Ci nie po drodze i nie masz wystarczajacych informacji , by
prowadzic merytoryczna dyskusje.

Pozdrawiam
Adiola

128. Data: 2002-02-17 21:48:15

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska napisała

"misiczka - Lesława Ignaszewska" napisała

: > BTW, co odpowiedziałaś dziecku, gdy sie spytało, skąd sie wzieło na
: > świecie?
: > Że bocian je przyniósł??? :->>>
: > A może że znalazłaś je w kapuście?

: Adoptowanemu dziecku dwóch tatusiów to jedno można powiedzieć, bo przecież
: żaden go nie urodził...

Coś Ci chyba nie wyszło Asiu ;-) Dziecka adoptowanego przez kobietę i
mężczyznę też żadne z nich nie urodziło. Czy mam rozumieć, że jemu też można
powiedzieć, że zostało znalezione w kapuście?
Maja

129. Data: 2002-02-17 21:51:52

Od: EDI <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

So, 16 lut 2002 21:41:05 GMT news:a4mjlh$2ii$1@localhost.localdomain
krys napisał(a) i EDISONA sprowokował(a)

> Na pewno to Kopernik nie żyje. Po co komu zmurszałe serce 80
> letniego staruszka - palacza? Albo wątroba pijaka? Ale jeśli od
> ofiar wypadków będzie się pobierać narządy do przeszczepu, to ja
> jestem jak najbardziej za. I jeśliby moja rodzina w takim wypadku
> zechciała nie wyrazić zgody, to po nocach bym straszyła do końca
> świata. Chyba lepiej, jeśli nerka, serce, płuca uratuje komuś
> życie, niżby miała zgnić w ziemi?

a co powiesz jesli ulegniesz wypadkowi, i przyjada po ciebie ludzie
ktorym slono zaplacilem za zdrowa watrobe ? dostana tyle kasy ze nie
beda przebierac w srodkach.

--
/^^^^>/^^^^\/^/^^^gg/tlen #78476^^^^^^^^^^^/
/ ^^>/ /~/ / / Są trzy prawdy;.... /

130. Data: 2002-02-17 22:05:18

Temat: Odp: [OT] Wspólne rozliczanie Kiepskich
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ania <p...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| Nikt ci się nie przyzna, że je ogląda, nawet, jeśli ogląda naprawdę.
| Podziwiam cię za odwagę. Jesteś pierwszy, kogo spotkałam, kto
| sie otwarcie do tego przyznaje.

Kurde, az sie zarumienilem :-)))
Jakos strasznie to Twoje towarzystwo nieszczere chyba musi byc ;-)

Pozdrawiam, chyba z EOTem :-)
didziak :-)

więzy krwi- co to takiego?
Seks w Rodzinie