noze kuchenne

71. Data: 2017-04-29 13:22:01

Temat: Re: noze kuchenne
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Wykazujesz brak dobrej woli czy autokrytycyzmu?

A Ty - nieznajomość stylistyki.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

72. Data: 2017-04-29 13:24:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
> chleba używają właśnie noża ząbkowanego? A producenci takie noże im
> dostarczają?
>
> Moim zdaniem jest niewiele produktów, które równie szybko tępią noże, jak
> właśnie chleb.
> Tylko nie podawajcie tu przykładu np. kości, bo te raczej traktuje się
> tasakiem lub nożycami, albo używa się specjalnego noża, który w waszej
> kuchni już uległ degradacji i nadaje się tylko do zniszczenia.
> Chleb jest praktycznie podstawą w polskiej kuchni, kroi się go często,
> nigdy nie użyłbym np. wymuskanego i wyostrzonego noża szefa kuchni do jego

Powinieneś używać tego, którym kroisz mięso. Najlepiej takiego zaraz po,
bez uprzedniego umycia. Przecież to taki ubaw.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

73. Data: 2017-04-29 13:31:16

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-29 o 12:29, Wiesiaczek pisze:

> Ząbkowany do krojenia chleba?!
> To już lepiej siekierkę marki Fiskard:)

Nie ma to, jak doradzanie na podstawie swoich wyobrażeń. :D
Najpierw spróbuj, później się wypowiadaj.
Kupując nóż do chleba (dodawany w pakiecie z nożem szefa) nie sądziłem,
że jest taki świetny. A to dlatego, że wcześniej do krojenia chleba
używałem noży (ząbkowanych, przeznaczonych właśnie do pieczywa) marki
Gerlach, później Zepter i uważałem je za chyba nawet gorsze, niż takie
ogólnego przeznaczenia.
A ząbkowany Victorinox do chleba to rewelacja, to niebo a ziemia w
porównaniu z innymi.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

74. Data: 2017-04-29 13:35:52

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 13:17 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Chyba u Ciebie.

Wczoraj pijana, dziś katz polibacyjny, a jutro moralny?
Czy może jednak to już ciąg?

http://polki.pl/dom/porady-domowe,najbrudniejsze-prz
edmioty-w-domu-ranking-8,10045181,artykul.html

Na pierwszym miejscu deski do krojenia (Ikselka na grupie pouczała nas
zgodnie z prawdą, że brudne są).
Na drugim miejscu gąbki!
"Polki" się mylą? N i e m o ż l i w e !!!

To jest jedno z wielu źródeł wskazujących brud na gąbce (do naczyń) jako
jeden z bardziej doskwierających - "Strzeż się mędrców jednej księgi"!

--
Trefniś

75. Data: 2017-04-29 13:43:37

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 13:15 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> W Twoich też. Ale czasem niespodzianie z kiszek trafiają do krwi - wtedy
> mają jeszcze lepszy. Ale dla Ciebie już bardzo krótki.

Szkoda, że wycięłaś, co istotne.
Pisałem Ci, jak bardzo Twoje jałowe życie sprzyja zakażeniom
oportunistycznym, czyli WŁAŚNIE kiedy niszczysz swoją odpornosść. Wtedy te
biliony E.coli z kiszek mogą Cię zamordować.

Na szczęście dla Ciebie, prawdopodobnie jesteś nie dość czysta...
:)

--
Trefniś

76. Data: 2017-04-29 13:46:14

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 13:24 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Powinieneś używać tego, którym kroisz mięso. Najlepiej takiego zaraz po,
> bez uprzedniego umycia. Przecież to taki ubaw.

Ikselka, dobranoc!

--
Trefniś

77. Data: 2017-04-29 13:50:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
>
> To jest jedno z wielu źródeł wskazujących brud na gąbce (do naczyń) jako
> jeden z bardziej doskwierających - "Strzeż się mędrców jednej księgi"!

Dziecko drogie, istnieje coś takiego jak wrzątek - można wyparzyć zarówno
deski, jak i gąbki. Nawet łazienkowe gąbki wkładam do pralki, kiedy
wygotowuję ręczniki itp. Ścierki kuchenne zresztą też.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

78. Data: 2017-04-29 13:50:44

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 13:16 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> O czym Ty bredzisz?

Zadałem proste pytanie, na które matematyk powinien odpowiedzieć bez
obrażania pytającego.
Czy Ty jesz wyłącznie surowe mięso???

--
Trefniś

79. Data: 2017-04-29 13:53:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
> biliony E.coli z kiszek mogą Cię zamordować.
>
> Na szczęście dla Ciebie, prawdopodobnie jesteś nie dość czysta...

Zapewne mój pies i koty mieszkające wraz ze mną są dostatecznym dowodem tej
oczywistości oraz mojej jej świadomości - więc te swoje kolejne odkrycia
Ameryki możesz sobie oprawić w ramki i powiesić nad łóżkiem.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

80. Data: 2017-04-29 13:55:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Ikselka, dobranoc!

Ja chodzę spać później, ale Ty śpij dobrze. Dziś mam parę imprez, lecę się
zrobić na bóstwo.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

Posolę sobie :-D
Szkodliwe pralki
Jaki termos obiadowy?
Co zrobić poświątecznie?