Re: nudne pytanie

Data: 2011-06-05 19:28:55
Temat: Re: nudne pytanie
Od: "Miranka" <a...@m...pl>

No to chyba się jednak z tej grupy wymelduję bezpowrotnie. Oczekiwałam od
Was krótkich prostych odpowiedzi: JA nie jestem zadowolona, bo... / JA
jestem zadowolona, bo...
Potrafię odfiltrować z odpowiedzi to, co jest dla mnie ważne, od tego, co
nie jest i sama sobie wyrobić opinię. Nas stronach producenta i sprzedawców
są same superlatywy (co oczywiste), a mnie interesowała opinia użytkowników.
Ale widocznie za trudne pytanie zadałam. No cóż, trudno.
Pozdrawiam,
Ania