nudzi si

381. Data: 2006-02-01 13:49:13

Temat: Re: nudzi si
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:j6e1u158o42621v4m8vi1eg15ei6f4pt99@4ax.com>
Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> pisze:

> Przebijam! Mam jedno dziecko, siedzę rano w domu, a dziecko oddaję do
> żłobka. :)

Ja mam właśnie urlop i oddaję młodsze dziecko do przedszkola na 8 godzin.
Drugie dziecko ma ferie, ale chodzi do szkoły na półkolonie na 4 godziny.
Przebiłam czy nie bardzo?

[mam nadzieję, że się Asia Duszczyńska i Agnieszka nie dokopią do tej
wypowiedzi]

--
PozdrawiaM

382. Data: 2006-02-01 13:49:32

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> a dlaczego by nie? dlaczego tak umniejszacie prace mamy w domu
> z dziecmi, i utrzymaniem domu (gotowanie, sprzatanie, zajmowanie sie
dziecmi
> wlasnie) czy to co ribisz to jakis wypiczynak bo jestes w domu> czy praca
> tylko praca poza domem? przeviez Wy tez pracujecie, w domu, calkiem
> ciezko!!!! i gloryfikacja meza, ktory wraca z pracy i pomniejszanie swojej
> jest nieporozumieniem.

Chodzi mi o to, ze jesli FIZYCZNIE jest w domu w momencie, w którym dzieci
albo wlasnie sa juz usypiane, albo zaraz ida spac, to co - ma sie moze
jeszcze w zasniezonych butach rzucac do tej pomocy, czy moze jednak dac mu
chwile spokoju na odsapniecie (co powoduje, ze juz dziecmi praktycznie sie
nie zajmuje). Mozna sobie pisac o zmianie pracy, ale nikt bez sklonnosci
samobójczych nie porzuci dobrze platnej pracy dla znacznie marniej
oplacanej, ale za to do odrobienia od 8 do 16-stej. Pewnie tatus, ktory
nagle zacznie przynosic np. 1/5 swoich dotychczasowych zarobków, ale za to
mógl poprzebywac ze swoimi dziecmi o te 4 godziny wiecej codziennie wcale
nie spotkalby sie z takim zrozumieniem u mamusi :>> (choc z drugiej strony,
jesli zmiana pracy wiazala by sie np. z obcieciem 1/5 bardzo dobrych
zarobków i tymi 4 dodatkowymi godzinami, to ja bym nie miala nic przeciwko -
tylko gdzie taka prace znaleźć?)
Ja np. zdaje sobie sprawe, ze w domu tez calkiem ciezko sie pracuje, ale
zdaje sobie sprawe równiez z tego, ze po 12-stu godzinach poza domem tez
jest sie zmeczonym. I jednak troche nieporozumieniem jest dla mnie uklad w
którym np. tatus, czy by sie w pracy walilo i palilo, czy nie, codziennie
jedzie na wieczorna kapiel dziecka (bo taki rytual) a potem np. poniewaz
wlasnie sie wali i pali wraca jeszcze do pracy na kilka godzin. Chyba nie o
to chodzi?
Acha - i moi synowie maja naprawde bardzo dobra wiez ze swoim tata, mimo, ze
róznymi zabiegami pielegnacyjnymi, ubieraniem, usypianiem itp. generalnie
glównei zajmuje sie ja. I nie znaczy to, ze w sytuacji podbramkowej nei
poradzilby sobie z obsluga dzieci (bo juz sobie radzil). Ale buduje wiez w
czasie wolnym od pracy, na wakacjach itp. i to jakos jednak wystarczylo.

Pozdraiwma - Ula

383. Data: 2006-02-01 13:49:54

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał
| Oczywiście. Mówisz coś takiego, a sama nie potrafisz zająć się jednym
| dzieckiem.

zakładam że różnicę między nie potrafisz a nie możesz znasz ?

Więc - ja w pewnych sytuacjach nie mogę zająć się swoim dzieckiem ( poniewaz
pracuję ) - natomiast zawsze, ZAWSZE potrafię się nim zająć jak jesteśmy we
dwie.

| To Twoje dziecko (a nie Twojej rodziny) i Twoim obowiązkiem jest zająć się
| nim, jak należy.

No patrz, a jak ja tak mówię do gsk to wszyscy mnie odsądzają od czci i
wiary ... juz się nie raz przekonałam ze to nie słowa się liczą ale osoba je
wypowiadająca.

| Ale angażujesz je do innej pomocy.

do jakiej innej pomocy ?

| Nie jest identyczna, ale ma punkty wspólne.
| Że Ty ich nie widzisz (a widzi połowa uczestników wątku), to już naprawdę
| nie mój problem.

Nie chce mi się roztrząsać kto jak i gdzie, wystarczy mi Twoja odpowiedź -
wymień te punkty wspólne.

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

384. Data: 2006-02-01 13:50:16

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Iwon\(k\)a"
<i...@p...onet.pl> mówiąc:

>co Wy z ta kompromitacja wymyslilyscie. dziewczyna ma taki poglad i koniec,
>a jak sie komus nie podba, to od razu trzeba uzywac argumentow "ales Ty
>glupia"??

Zdecydowanie nie trzeba. Nawet nie wolno.

Agnieszka (zdecydowanie trzeba pozwolić pisać dalej)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

385. Data: 2006-02-01 13:53:45

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał
| A dlaczego zrobienie sobie wygodniej przez matkę dwojga dzieci ma być
| skadalem, skoro przez matkę jednego dziecka najwyraźniej takie nie jest?

Wygodniej mi że babcia odbiera córkę z przedszkola a nie jej tatuś.
czytać - czytać - czytać proszę ! :)

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

386. Data: 2006-02-01 13:59:43

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:drqeab$tg$2@nemesis.news.tpi.pl>
złośliwa <n...@u...to.interia.pl> pisze:

> zakładam że różnicę między nie potrafisz a nie możesz znasz ?

W myśli przysłowia "dla chcącego nic trudnego" jedno zazwyczaj implikuje
drugie.

> No patrz, a jak ja tak mówię do gsk to wszyscy mnie odsądzają od czci
> i wiary ... juz się nie raz przekonałam ze to nie słowa się liczą ale
> osoba je wypowiadająca.

I po raz kolejny nie zauważasz ironii.
Przepraszam - od tej pory będę wszędzie sadzić odpowiednie emotikony.

> do jakiej innej pomocy ?

Amnezja w tak krótkim czasie?
Przecież ten temat non-stop jest na tapecie.

> Nie chce mi się roztrząsać kto jak i gdzie, wystarczy mi Twoja
> odpowiedź - wymień te punkty wspólne.

Z jakichś przyczyn, nieważne jakich, nie jesteś w stanie sama dać sobie rady
z opieką nad dzieckiem - angażujesz pomoc osób trzecich.
Z jakichś przyczyn, nieważne jakich, gsk nie jest w stanie sama dać sobie
rady z opieką nad dziećmi - proponuje się jej pomoc osób trzecich.
O ile w pierwszym przypadku nie widzisz niczego zdrożnego, to drugi
przypadek wywołuje u Ciebie myśli niemal mordercze.

Jaśniej wytłumaczyć nie jestem w stanie.

--
PozdrawiaM

387. Data: 2006-02-01 14:01:59

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:drqehh$1pj$1@nemesis.news.tpi.pl>
złośliwa <n...@u...to.interia.pl> pisze:

> Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał

> Wygodniej mi że babcia odbiera córkę z przedszkola a nie jej tatuś.
> czytać - czytać - czytać proszę ! :)

Ale jesteś na 100% pewna, że zrozumiałaś pytanie Agnieszki?

--
PozdrawiaM

388. Data: 2006-02-01 14:09:40

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa napisal(a):

> no to niech się wypowiedzą matki z dwójką dzieci które siedzą w domu i
> zatrudniają opiekunkę bo sobie nie mogą poradzić z dwójką na raz ??? Są tu
> jakieś ?

Dwójka dzieci - to by się u mnie zgadzało, tylko tej opiekunki qrna jakoś
nie mogę do siebie dopasować :P
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
*************************www.madej.master.pl ************************

389. Data: 2006-02-01 14:22:15

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał
złośliwa :

| I co z tego? Jakie to ma znaczenie.
| Pokazano Ci analogię między tymi sytuacjami, a Ty nadal jej nie widzisz?

wybacz, ale jako zainteresowana - nie widzę tej analogii.
Ty cały czas porównujesz sytuacje typu : matka idzie do szpitala, wynajmuje
opiekunkę do dziecka bo nie ma z kim go zostawić, z matką która siedzi w
domu i chce zatrudnić opiekunkę bo nie daje sobie z dzieckiem rady.
Jeśli widzisz tu jakieś analogie ( poza wynajęciem piekunki ) to jesteś
wielka. I jeśli porównujesz te dwie sytuacje to jestem pełna podziwu dla
Twojej krótkowzroczności.

| Tak samo, jak Twoją winą jest to, że nie potrafisz odebrać sama dziecka z
| przedszkola.

rozmowa z Tobą jest o tyle ciekawa co tendencyjna. Ja już po prostu wiem do
czego się przyczepisz :D

| Dla mnie fakt wzięcia opiekunki do dzieci czy pomocy do domu nie świadczy
| tym, że ktoś nie nadaje się na matkę czy gospodynię domową.

dla mnie też nie

| Po prostu potrafiłam tak zorganizować sobie pracę (a wcześniej życie), że
| nie mam z tym problemów ;-P

brawo ! :)
Marchewka medale rozdaje, chcesz ?

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

390. Data: 2006-02-01 14:24:29

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał
| Ale jesteś na 100% pewna, że zrozumiałaś pytanie Agnieszki?

tak, Maju - a Ty ?

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/