Re: nudzi si

From: "UlaD" <u...@a...net>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
<drktbo$1ae$1@proxy.provider.pl> <drku5i$fvh$1@atlantis.news.tpi.pl>
<drl6lo$e1u$1@news.onet.pl> <drl8dk$o33$1@nemesis.news.tpi.pl>
<drl8o0$ln5$1@news.onet.pl> <drl97t$rat$1@nemesis.news.tpi.pl>
<drl9nr$p9q$2@news.onet.pl> <drla7e$20d$1@nemesis.news.tpi.pl>
<drlabu$rqs$1@news.onet.pl> <drlbam$5vl$1@nemesis.news.tpi.pl>
<drn452$2gu4$1@news.mm.pl> <drnagb$22c$1@nemesis.news.tpi.pl>
<drnc29$8lc$1@news.onet.pl> <drndna$80u$1@atlantis.news.tpi.pl>
<drneg0$dh7$1@achot.icm.edu.pl> <drng40$lsn$1@nemesis.news.tpi.pl>
<drngdg$pfb$1@news.onet.pl> <drnhej$r10$1@nemesis.news.tpi.pl>
<dro0bl$mv7$2@news.onet.pl> <dro15k$d89$1@atlantis.news.tpi.pl>
<dro748$cgk$1@proxy.provider.pl> <drpv26$pk6$1@atlantis.news.tpi.pl>
<drpvv7$1vnm$1@news.mm.pl> <drq473$kkj$1@nemesis.news.tpi.pl>
<drq6fm$2q60$1@news.mm.pl> <drq9i0$h6o$1@atlantis.news.tpi.pl>
<43e0ab0d$0$17923$f69f905@mamut2.aster.pl> <drqd7n$4ve$2@news.onet.pl>
Subject: Re: nudzi si
Date: Wed, 1 Feb 2006 14:49:32 +0100

news:drqd7n$4ve$2@news.onet.pl...

> a dlaczego by nie? dlaczego tak umniejszacie prace mamy w domu
> z dziecmi, i utrzymaniem domu (gotowanie, sprzatanie, zajmowanie sie
dziecmi
> wlasnie) czy to co ribisz to jakis wypiczynak bo jestes w domu> czy praca
> tylko praca poza domem? przeviez Wy tez pracujecie, w domu, calkiem
> ciezko!!!! i gloryfikacja meza, ktory wraca z pracy i pomniejszanie swojej
> jest nieporozumieniem.

Chodzi mi o to, ze jesli FIZYCZNIE jest w domu w momencie, w którym dzieci
albo wlasnie sa juz usypiane, albo zaraz ida spac, to co - ma sie moze
jeszcze w zasniezonych butach rzucac do tej pomocy, czy moze jednak dac mu
chwile spokoju na odsapniecie (co powoduje, ze juz dziecmi praktycznie sie
nie zajmuje). Mozna sobie pisac o zmianie pracy, ale nikt bez sklonnosci
samobójczych nie porzuci dobrze platnej pracy dla znacznie marniej
oplacanej, ale za to do odrobienia od 8 do 16-stej. Pewnie tatus, ktory
nagle zacznie przynosic np. 1/5 swoich dotychczasowych zarobków, ale za to
mógl poprzebywac ze swoimi dziecmi o te 4 godziny wiecej codziennie wcale
nie spotkalby sie z takim zrozumieniem u mamusi :>> (choc z drugiej strony,
jesli zmiana pracy wiazala by sie np. z obcieciem 1/5 bardzo dobrych
zarobków i tymi 4 dodatkowymi godzinami, to ja bym nie miala nic przeciwko -
tylko gdzie taka prace znaleźć?)
Ja np. zdaje sobie sprawe, ze w domu tez calkiem ciezko sie pracuje, ale
zdaje sobie sprawe równiez z tego, ze po 12-stu godzinach poza domem tez
jest sie zmeczonym. I jednak troche nieporozumieniem jest dla mnie uklad w
którym np. tatus, czy by sie w pracy walilo i palilo, czy nie, codziennie
jedzie na wieczorna kapiel dziecka (bo taki rytual) a potem np. poniewaz
wlasnie sie wali i pali wraca jeszcze do pracy na kilka godzin. Chyba nie o
to chodzi?
Acha - i moi synowie maja naprawde bardzo dobra wiez ze swoim tata, mimo, ze
róznymi zabiegami pielegnacyjnymi, ubieraniem, usypianiem itp. generalnie
glównei zajmuje sie ja. I nie znaczy to, ze w sytuacji podbramkowej nei
poradzilby sobie z obsluga dzieci (bo juz sobie radzil). Ale buduje wiez w
czasie wolnym od pracy, na wakacjach itp. i to jakos jednak wystarczylo.

Pozdraiwma - Ula