obcas w czółenkach

1. Data: 2006-04-20 20:19:12

Temat: obcas w czółenkach
Od: "trotka" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie moze glupie ale zaryzykuje ;)

Czy w bucie mozna wymienic... caly obcas...? :)
Jakis szewc robi cos takiego czy znow mnie wyobraznia poniosla...? ;)

2. Data: 2006-04-20 20:26:27

Temat: Re: obcas w czółenkach
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to 20 Apr 2006 22:19:12 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <t...@a...pl> i powiedziała:

> Pytanie moze glupie ale zaryzykuje ;)
>
> Czy w bucie mozna wymienic... caly obcas...? :)
> Jakis szewc robi cos takiego czy znow mnie wyobraznia poniosla...? ;)

Chyba dowolny. Co najmniej raz wymieniałam obcasy po tym, jak jeden
zgubiłam (a drugi zepsułam).

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

3. Data: 2006-04-20 20:50:42

Od: "trotka" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba dowolny. Co najmniej raz wymieniałam obcasy po tym, jak jeden
> zgubiłam (a drugi zepsułam).

I to mozna sobie jakos u szewca te obcasy wybrac? Ze na przyklad chce taki albo
taki? (nie do konca taki jak ten pierwotny w bucie?) No nie wiem, pytam tak
szczegolowo bo nigdy nie robilam nic takiego :)

4. Data: 2006-04-20 22:07:54

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 20 kwietnia 2006 22:50
użytkownik trotka, sącząc kawkę, wyklepał:

> I to mozna sobie jakos u szewca te obcasy wybrac? Ze na przyklad chce taki
> albo taki? (nie do konca taki jak ten pierwotny w bucie?) No nie wiem,
> pytam tak szczegolowo bo nigdy nie robilam nic takiego :)

Można, tylko nie wiadomo, czy szewc akurat ma dostępny dany, hmm, schemat.
Poza tym każdy but jest jakoś profilowany i jeśli chcesz sobie szpilki
zmienić na kosteczki, to jeszcze nie oznacza, że będzie się dało w takich
pantoflach chodzić ;-P

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

5. Data: 2006-04-21 06:08:17

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to 20 Apr 2006 22:50:42 +0200, przyszła do mnie
> [...]

> taki? (nie do konca taki jak ten pierwotny w bucie?) No nie wiem, pytam tak
> szczegolowo bo nigdy nie robilam nic takiego :)

Szewc miał w skrzyneczce różnego typu obcasy - szpilki, koturny,
klockowate itp. Pokazał, które są odpowiedniej wysokości i szerokości,
sobie wybrałam z kilku i zamontował. Nie były identyczne jak w
pierwotnym bucie, ale podobnego typu.

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

6. Data: 2006-04-21 07:42:24

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

trotka wrote:

> I to mozna sobie jakos u szewca te obcasy wybrac? Ze na przyklad chce taki albo
> taki? (nie do konca taki jak ten pierwotny w bucie?) No nie wiem, pytam tak
> szczegolowo bo nigdy nie robilam nic takiego :)

Musi być podobnej wysokości, a pewnie i podobnej grubości, czyli musi
pasować do reszty "konstrukcji".

Najpiękniejszą muzyką przed snem

7. Data: 2006-04-21 08:25:56

Od: "Karolina" <k...@l...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam takiego szewca który może zmienić obcas na mniejszy albo na większy,
w stosunku do oryginalnego. Wiadomo że z 3 cm nie zrobi 10 cm i odwrotnie,
bo but ma swoją formę. Ale np z 7 cm 5 da się zrobić.

Pozdrawiam,
Karolina.

8. Data: 2006-04-21 13:18:51

Od: "trotka" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim za rady
Pedze na poszukiwania szewca ;)

Pozdrowienia

happy studio- Warszawa
czerwona herbata
SKRZYPO VITA I DOLIVA
Jak sprac wosk i steryne z czarnej koszuli
Uczulenie na dłoniach?